Skip to main content

Goedemorgen, voor e-mail-contact met de huisarts ontvang ik een beveiligingsberichtje met een code.

Vaak komt die code niet aan of 1 dag later. Mailtjes zitten ook niet in de spammap. Heel vervelend, ik wil namelijk nu email contact met de huisarts en krijg die code niet binnen. Ook online gekeken bij KPNMail, daar ingelogd, ook daar niet. Het gaat dus alleen om secure emails, overige berichtjes komen gewoon  binnen.

 

 

Hoi @DianaDD . Welkom op het forum.

Wat merkwaardig dat die mails vertraging oplopen. Zijn ze wel verstuurd op het moment dat jij ze aanvroeg? Heb je ook contact gehad met de huisarts en dit aangekaart? Horen zij dit vaker? Je werkt met een KPN mail adres? Heb je eventueel ook een gmail adres waar je het mee kunt proberen?


Hoi Erwin, ik ga het met een ander e-mailadres proberen. groetjes Diana


Hallo @DianaDD als dat hardnekkig is dit melden bij de huisarts, het ligt aan de software van Pharmeon, waar de meeste huisartsen mee werken. Het gebeurt mij soms ook, dan even aangeven ‘ik heb geen code ontvangen’ en Pharmeon stuurt de code alsnog, heel soms ook niet.

Met een ander mailadres is onhandig want dan moet je eerst je inlog bij de huisarts aanpassen en is ook niet nodig.

CC: @Erwin_ 


Dank @JanD . Die info is nieuw voor mij en je mag toch hopen zo'n systeem goed werkt.  Als het zo blijft toch even met de huisarts(assistente) bespreken, lijkt me, @DianaDD . 


Dank voor jullie antwoorden, ik houd het in de gaten! groet Diana