Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb twee verschillende KPN e-mail accounts. Als ik eerst met account A inlog en dan in een ander tab van mijn browser (Chrome) met account B. Dan kom ik bij de e-mail van account A, ondanks dat ik met de gebruikersnaam van account B inlog.

 

Dit lijk mij niet de bedoeling. Pas als ik alle cookies wis kan ik wel op het e-mail adres van account B inloggen,

Hallo @kok556565 ,

Welkom! Ik vrees alleen dat hetgeen wat je wil (mailbox a in tab a, mailbox b in tab b open) niet kan, en nooit zal gaan werken. Zodra je inlogt wordt er in je browser een sessie opgestart, en die sessie zorgt ervoor dat je niet bij elk linkje of mailtje dat je in je mailbox aanklikt opnieuw moet inloggen. Op het moment dat je dus inlogt in diezelfde browser bij een andere mailbox, dan wordt de sessie die er was afgesloten, en wordt er een nieuwe sessie opgestart. Dit is simpelweg een technische limitering.


Hoi Raymondt,

Werd er maar in nieuwe sessie opgestart. Als ik probeer in te loggen in mailbox B, dan zou ik toch niet in mailbox A moeten uitkomen. Nu wordt de sessie dus overgenomen en niet afgesloten zoals je scrhijft.

 

Ander situatie dan. Ik login in mailbox A check mn mail en sluit vervolgens de tab. Dan zou voor mij de sessie met de mailbox gesloten moeten zijn. Vervolgens probeer ik in te loggen in mailbox B, maar dan kom ik uit in mailbox A. Dit zou toch niet mogen? 

Als ik inlog met de credentials van mailbox B dan mag ik nooit de gegevens van mailbox A  zien. Nu is dat wel het geval. De sessie met mailbox A wordt niet gesloten maar overgenomen.

 

groeten

Fred

 


Webmail is gewoon een website. En net als met zo ongeveer elke andere website is het onmogelijk om in 1 browser met 2 verschillende login gegevens in te loggen, tegelijkertijd. Probeer dat bijvoorbeeld hier met dit forum maar eens. Oplossing: gebruik verschillende browsers of gebruik een incognito tabblad/venster.


Ander situatie dan. Ik login in mailbox A check mn mail en sluit vervolgens de tab. Dan zou voor mij de sessie met de mailbox gesloten moeten zijn. 

Nee. Dat is niet zo. Althans niet onmiddellijk. 


Hoi @kok556565 ,

Wat @Nick83 zegt klopt eigenlijk helemaal.