Skip to main content

ik heb zins kort een fout melding server 550, ECHTER enkel met het verzenden met een bijlage…. nu kan ik dus geen bijlage mee versturen met een mail en komen de verzonden mails ook niet meer in verzonden item. ik heb windows live mail en het probleem is enkel in een hosting mail  de gewone kpn mails doen het oke heb de hosting er ook naar laten kijken en die zien geen problemen

 

wie o wie heeft een oplossing

Gaat het nu ook goed? Zo niet, wil je het weer melden bij abuse@kpn.com. Dan kunnen mijn collega's er weer induiken. 


@trampel 

Zet eens tijdelijk (!!!) het antivirus-programma uit. Heb je misschien andere programma's tegelijkertijd draaien en die ook (veel) gegevens via het internet versturen ?


Antivirus ga ik echt niet uitzetten

Veel gegevens versturen via het internet?

Hallo,ik ben 70,buiten emailen gebeurt er niet veel hier

Daarbij heeft kpn al zelf toegegeven dat de fout bij hun spamfilter ligt


Hallo @trampel a;ls je via de webmail werkt van KPN:

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

moet het mailen altijd lukken.

Windows Live Mail zou ik niet meer gebruiken, wordt al jaren niet meer ondersteund door Microsoft en is een potentieel gevaar voor veilig mailen.

Als je dan toch een eigen mail programma wilt gebruiken, gebruik dan het standaard MAIL programma dat in Windows 10/11 ingebakken zit.

Succes.

 


Dank je wel voor de hulp

Bij webmail kon het trouwens ook niet


En daar ben ik weer,en het gaat dus weer fout,of beter gezegd,nog altijd,heel af en toe komt er een mail wel door naar hem,hij kan mij wel mailen,en ik hem overdag vaak wel,maar het avondmailtje wat ik hem altijd stuur nog altijd niet

Lijkt wel alsof ik niet als onderwerp de dag erna mag zetten,zoals vanavond

Dan is het onderwerp:

Dinsdag

Half dorp ligt krom en begint het te volgen

Maar er zijn er blijkbaar meer met dit probleem die noodgedwongen een ander onderwerp in hun mail zetten

 

Maar er zijn er ook meer die zeggen,we zijn samen toen naar telfort gegaan,als jij weg gaat gaan wij ook


Ik kan enkel mijzelf herhalen: 

Gaat het nu ook goed? Zo niet, wil je het weer melden bij abuse@kpn.com. Dan kunnen mijn collega's er weer induiken. 

 

Mijn collega's kunnen dit uitzoeken. Reageer dan graag op het eerdere contact. Ik hoor dan graag de reactie van mijn collega's.


Noppes,paar dagen goed gegaan,en nu weer niet

Met dinsdag als onderwerp gaat hij weer niet

Met een andere aanheft gaat hij wel

Dus maar weer het riedeltje naar jullie toegestuurd,ik word er moe van


Reageer