Skip to main content
Beantwoord

Serveridentiteit niet gecontroleerd Iphone X

• March 22, 2021
  • 1 reactie
  • 419 keer bekeken

Mijn Iphone wordt sinds vanmiddag gestoord door de opmerking “Serveridentiteit niet gecontroleerd. De identiteit van 'pop.kpnmail.nl’ kan niet worden geverifieerd. Als ik op “details” klik dan komen er gegevens van een certificaat naar voren welke ik niet vertrouw. Hier staat” imap.kpnmail.nl Verstrekt door Sectigo RSA Domai… niet vertrouwd verloopt op 23-04-2022. Als ik op details klik dan komen er veel gegevens naar voren die vanuit GB Greater manchester Salford zijn opgezet. De melding blokkeerd constant mijn Iphone. Wat moet ik doen? 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Evert1970, welkom hier. 

Dat is wel een knap lastige melding als die jouw iPhone ook echt blokkeert. Speelt het nog steeds? Zo ja, heb je een exact screenshot van de melding voor mij? Je gebruikt de Pop3 instellingen voor onze mail begrijp ik? Via welke app?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2021

Hoi @Evert1970, welkom hier. 

Dat is wel een knap lastige melding als die jouw iPhone ook echt blokkeert. Speelt het nog steeds? Zo ja, heb je een exact screenshot van de melding voor mij? Je gebruikt de Pop3 instellingen voor onze mail begrijp ik? Via welke app?