Skip to main content

Het lukt mij sinds 2 dagen niet meer om een email te versturen vanuit mijn boekhoudprogramma. Geeft als melding dat de host niet reageert en nummer 195.121.65.26.25.

Hallo @Merelvv , draait je boekhoudprogramma thuis, op kantoor of vanuit de cloud?

Als het thuis of op kantoor is, is dat dan vanaf een KPN-internetverbinding?

Is er onlangs een wijziging geweest in je e-mailaccount (waachtwoord gewijzigd bijv.)?


draait vanuit huis vanaf kpn internetverbinding.

twee dagen geleden update geweest van kpn, gisteren was er een storing in de mail nu doet de gewone mail ed het weer maar versturen vanuit mijn boekhoudprogramma nog steeds niet.


Heb je nog iets moeten wijzigen in je gewone mail, of ging die storing vanzelf weer over?

 


Over welk boekhoudprogramma praten we?


Storing is vanzelf opgelost en boekhoudprogramma is snelstart


Hi @Merelvv, wat gek zeg dat dit ineens niet meer lukt 🙁 Heb ik niet echt een verklaring voor.

Zou je eens kunnen kijken of het een verschil maakt als je het mailadres opnieuw instelt bij Snelstart


Heb ik al gedaan maakt geen verschil 


Balen @Merelvv, ik had de hoop dat dit de oplossing zou zijn!

Aangezien het mailadres zelf wel gewoon werkt, wil ik je aanraden om hulp te vragen bij de klantenservice van Snelstart. Ze bieden de mogelijkheid om iemand live met je mee te laten kijken: hulp op afstand voor Snelstart


Beste Marja

ga ik doen.


Reageer