Skip to main content
Antwoord

Sinds 8 augustus ontvang ik geen e-mails meer uit het buitenland, bijvoorbeeld uit België 

• August 12, 2025
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Sinds 8/8 ontvang ik geen berichten meer van relaties uit Belgie en ander buitenland. Hoe kan dat? Ik heb alles gecheckt. Via gmail ontvang ik wel berichten. Eer is niets in de spam. Geen foutmeldingen, ik weet dat er tenminste 2 berichten aan mij zijn verstuurd en ik kan ze niet binnen krijgen. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Beste antwoord door WMG-N

@zihz 

Begin allereerst met het veranderen van alle wachtwoorden en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Dit zorgt ervoor dat iemand anders geen veranderingen meer kan aanbrengen. Kijk ook in https://inloggen.kpn.com/ en of iemand iets heeft veranderd in de KPN webmail.

Vraag dan aan een contact uit het buitenland om een nieuw emailtje te sturen als test.

6 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 12, 2025

@zihz 

Begin allereerst met het veranderen van alle wachtwoorden en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Dit zorgt ervoor dat iemand anders geen veranderingen meer kan aanbrengen. Kijk ook in https://inloggen.kpn.com/ en of iemand iets heeft veranderd in de KPN webmail.

Vraag dan aan een contact uit het buitenland om een nieuw emailtje te sturen als test.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@zihz, welkom op de community. Dat je geen mail vanuit het buitenland kunt ontvangen is wel typisch, ontvang je nog wel mail vanuit het binnenland? Of helemaal niets meer? Je kunt de tips die WGM noemt proberen, als dat niet helpt, kan je dan meer informatie geven? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt kan je dit ook telefonisch bespreken, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • August 14, 2025

Dank voor de info. 

Jasper van KPN
Moderator

Is het daarmee ook gelukt om weer mail te ontvangen ​@zihz?

• Auteur
  • August 19, 2025

De mail vanuit Belgie is opgelost. Had andere oorzaak. De mail vanuit  het andere buitenland nog niet.

Maar inmiddel kan ik wel  nieuwe mail ontvangen. Dus opgelost.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

De mail vanuit Belgie is opgelost. Had andere oorzaak. De mail vanuit  het andere buitenland nog niet.

Maar inmiddel kan ik wel  nieuwe mail ontvangen. Dus opgelost.

Opgelost als gevolg het wijzigen van de wachtwoorden ?