Skip to main content
Vraag

Sinds een week werkt mijn e-mail niet meer

• December 1, 2025
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Canton75
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb al meer dan een week e-mail problemen het begon met een melding verkeerd wachtwoord.

dat ik overigens niet had veranderd toen maar gedaan en kon nog steeds niet inloggen ook niet in mijnkpn.

en heb dat die dag meerdere malen gedaan maar elke keer die melding wachtwoord fout meerdere malen gebeld en met hun oplossing werkt het een dag of 2 en dan begint het weer.

nu ook weer afgelopen vrijdag gebeld en ik zou binnen 24 uur door een afdeling gebeld worden kreeg een sms ter bevestiging maar nee ben niet gebeld…

status van volg je storing is nog steeds het zelfde nieuw!!!

en het eenigstye wat ik wil is neem mijn probleem serieus want dat lijkt er nu helemaal niet op!!

als er binnen 24 uur geen oplossing is stap ik over !!!

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 1, 2025

Beste ​@Canton75 , is dat de KPN webmail waarmee het niet lukt of een eigen mailprogramma?

Het wachtwoord voor de mail is overigens anders dan voor MijnKPN

Canton75
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2025

alles webmail mail programma en ook mijnkpn.nl inloggen lukt daar ook niet en zelfs bij het veranderen van het wachtwoord...

Canton75
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2025

Beste ​@Canton75 , is dat de KPN webmail waarmee het niet lukt of een eigen mailprogramma?

Het wachtwoord voor de mail is overigens anders dan voor MijnKPN

alles webmail mail programma en ook mijnkpn.nl inloggen lukt daar ook niet en zelfs bij het veranderen van het wachtwoord...

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Canton75. Welkom op de community! Ik begrijp dat dit erg vervelend is, vooral omdat het al meer dan een week duurt en eerdere oplossingen maar kort werken. Probeer eens je e-mail niet via oude sessies te openen. Log in via MijnKPN of Webmail op een ander apparaat of een ander netwerk. Ik ben erg benieuwd of dat wel lukt.Â