Skip to main content

Hallo sinds 2 dagen internet en TV van KPN, ondanks alle sores mbt installeren waarbij de afstandsbediening van de TV+-Box niet wilde pairen met de TV, heb ik vandaag geprobeert e-mail accounts te maken en inderdaad 2 account is me gelukt en de e-mail adressen eronder ook maar tevergeefs geprobeerd om een andere extensie dan .kpnmail(die de emailbox wel heeft)naar een ander extensie te wijzigen dit lukt niet wel een aantal email adressen aangemaakt echter deze kan ik weer niet installeren op mijn MSoutlook 2021 Office PRO omdat deze aangeeft dat het emailadres en/of het ww niet juist zijn? Mijn KPN ID is gekoppeld aan mijn abbo en de e-mail account ook, wat kan ik nog doen ? of…..

Welke andere "extensie" (domein) wil je dan gebruiken?

Als je gewoon het hele emailadres inclusief domein ingeeft dan moet je hem als alias toe kunnen voegen aan een emailaccount.

Het domein moet natuurlijk wel één van de KPN domeinen zijn.

Hallo wjb, bedankt voor je snelle reactie ik snap dat dat niet kan echter de aliassen heb ik aangemaakt en doen het ook NIET 

Vlgs mij is er iets niet in orden maar ik kan me vergissen of ben……..!

Ik gebruik niet anders dan aliassen en als het voor mij werkt dan moet het voor jou dus ook wel werken.

Het wachtwoord van al die aliassen is gelijk aan het wachtwoord van het emailaccount.

Hallo WJB, helaas als ik op de accountnaam druk dan kan ik nieuwe aliassen toevoegen echter alleen met dezelfde extensie als de hoofd account, dat wat jij mailde dacht ik ook maar de knop geeft GÉÉN andere extensies weer?

Ik weet niet hoe dit kan misschien omdat ik pas kort erbij ben en kpn alles nog moet inregelen?

Ik weet het niet meer…….

Je moet, zoals eerder gezegd, het hele emailadres inclusief domein invullen en vervolgens op het groene vinkje drukken.

Voorbeeld:

Daarna kies je voor opslaan.

Hallo WJB, Eindelijk iemand die snapt hoe het ingesteld moet worden ik heb nu een email adres aan kunnen maken met aaaaa@kpnplanet.nl nu nog kijken of het werkt, met alle moeite die je voor mij gedaan hebt, bedankt vooralsnog. HarrijB

Hallo en welkom op de KPN community @HarrijB, mooi om te lezen dat je er met hulp van een mede community lid er in geslaagd bent om een een alias aan te maken. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. 

Reageer