Skip to main content
Antwoord

Sinds vanmiddag ontvang ik geen KPN mail meer via Outlook

• October 20, 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Waarom krijg ik sinds vanmiddag geen kpn mail binnen via new outlook. Kan wel gewoon de mail via kpn webmail lezen die komen wel gewoon binnen

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@kaarin, begrijp dat je het e-mail account opnieuw hebt ingesteld in Outlook. Hoe gaat het nu met het binnenhalen van de e-mail? Zou mooi zijn als je weer alle mails binnenkrijgt, zonder dat je steeds in de webmail moet kijken of je berichten mist. 

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

Krijg je onverwachte dingen te zien bij het ophalen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 20, 2025

Nee krijg geen rare dingen te zien. Via mijn kpn webmail wel gewoon mail. Maar niet in new outlook. Sinds vandaag ineens?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

Nee krijg geen rare dingen te zien. Via mijn kpn webmail wel gewoon mail. Maar niet in new outlook. Sinds vandaag ineens?

Dan ligt het hoogstvermoedelijk aan Outlook.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 21, 2025

Vanochtend nog niks binnen. Net account eraf gehaald en er weer opnieuw opgezet. Kreeg wel de mails van gisteren binnen. Nu kijken hoe rest van de dag gaat en het weer normaal werkt

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Dit is persoonlijk een van de redenen waarom ik niet wil beginnen aan Outlook New, terwijl ik mij liever vasthoudt aan de klassieke Outlook 365 die gebaseerd is op de voorgaande versies. 

Als je de mogelijkheid hebt om terug te keren, doe dat vooral. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Hallo ​@kaarin, begrijp dat je het e-mail account opnieuw hebt ingesteld in Outlook. Hoe gaat het nu met het binnenhalen van de e-mail? Zou mooi zijn als je weer alle mails binnenkrijgt, zonder dat je steeds in de webmail moet kijken of je berichten mist.Â