Ben gisteren avond door technische helpdesk op de hoogte gehouden en Ben al 3 weken geleden op de hoogte gesteld door xs4all over waarschijnlijk een fishing mail maar kreeg geen duidelijke uitleg en instructies.
Mijn net gekochte desktop van 2900 euro plus smartfone (kpn abonnement) en mijn Tablet (kpn abonnement) zijn niet meer bruikbaar en mijn Samsung account is al 3 weken overgenomen door een ander persoon of groep plus microsoft account het zelfde verhaal en ik heb één professionals bij gehaald voor een prognose en dat kostte 175 euro per uur en de conclusie is dat alles is overgenomen en ik kan er niet meer bij en heb al 13000 € moeten betalen aan me diverse betaal accounts zoals klarna, google Pay pepal, google waardebonnen enz.
Ik heb zowel xs4all en kpn meerdere maanden gevraagd of kopen op factuur uit gezet kon worden maar niks mee gedaan en ik heb artikelen moeten betalen die ik nooit heb ontvangen!!
Nu is me om 22 uur door xs4all gemeld dat mijn emailadres wordt omgeleid naar de personen met fraude en ik hou u bedrijf schuldig aan het gedeelte internet en Samsung komt morgen mijn telefoon ophalen voor deskundige overzichten en reparatie. Microsoft heeft al een claim binnen van het gedeelte betaald accounts.
Stefan meijer
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt & gegevens verwijderd i.v.m. privacy