Skip to main content

hallo,in een sms die ik kreeg van kpn werd aangegeven dat mij mail geblokkeerd werd

omdat derden gebruik wilde maken van mijn mail en dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen via kpn ID ,

maar dat lukt niet met mijn klantnummer.

Hoi @Hessel 2. welkom hier. 

Het is niet zo mooi dat derden jouw mail willen gebruiken, het is daarom belangrijk jouw wachtoord van de mail te wijzigen. Dat doe je door de stappen wachtwoord e-mailadres wijzigen te volgen

Deze stappen heb je gevolgd? Waar loop je tegenaan met het klantnummer? Krijg je een foutmelding?


Beste allemaal , het is opgelost!

daar ik een apart abonnement met mail heb , afzonderlijk van mijn tv abbo werkt het anders !

kijk op je factuur van je kpn abb, daar staat je inlognaam ,onder deze inlognaam moet je inloggen op kpn Id!

daarbij vul je online bij inloggen in dat je niet thuis inlogt waardoor je je postcode en huisnummer en klantnummer en laatste 3 cijfers van je betaal gegevens in moet vullen , 

Als dit gedaan is kom je pas in de betreffende kpn id , waar je je mailadressen ziet en je inloggegevens kan aanpassen. 
Na de 2 de sessie met een online chat waren we eruit maar gelukkig het werkt weer , allemaal bedankt!


Top dat het gelukt is. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.