Skip to main content

Ik heb voor mijn schoonouders (die oud Telfort abonnee waren) een gratis snelheidsverhoging door kunnen voeren. Zij hadden vanuit “campagne@kpn.com” een email gekregen dat KPN heel blij met hun was en ze hierbij wilde bedanken met dit kado.

Nu ben ik zelf ook oud Telfort klant, maar ik heb deze mail niet gehad… :(

Ik vraag mij af of dit willekeurig wordt geselecteerd en dat zij geluk hebben gehad?

Kan iemand van KPN dit verklaren?

Hallo @marigo ,

Ik heb die vraag onlangs ook gesteld. Want de e-mail was gericht aan een trouwe klant en ik ben van mening dat ik na 30 jaar toch ook wel een trouwe klant ben. 

Het antwoord vanuit een KPN-moderator was dat de klanten vanuit bepaalde criteria gekozen worden, maar dat de actie in de toekomst wellicht verder uitgerold wordt.

Afwachten dus maar….. 

 

Reactie van moderator Jasper : 

Dat is geen gekke vraag inderdaad :slight_smile: Bij zulke acties wordt een selectie gemaakt, op basis van onder andere het pakket wat je hebt en nog een aantal andere criteria welke ook voor ons niet bekend zijn. De geselecteerde groep krijgt vervolgens zo'n mail en zij kunnen de actie via MijnKPN activeren. Als je die mail niet hebt gekregen zat je niet bij deze selectie. Bij een volgende selectie kan het zijn dat jij juist wel de mail krijgt en anderen die 'm nu hebben niet, dat is afwachten.

Bron : 

 


Soms kan je beter een keer overstappen van provider voor een jaartje en dan weer terug komen. Dat scheelt altijd wel wat, maar dat moet je maar net liggen…

We wachten het wel af…

Fijne dagen!