Skip to main content

Ik krijg regelmatig het bericht in een bcc van mijn email op mijn Ipad :dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weergegeven. Maar dat verschijnsel treedt niet op bij alle bcc ‘s van mijn emails, bij de meeste emails is de bcc gewoon goed te lezen. Iemand een idee wat de oorzaak is. Mijn emailadres is een   ……@xs4all.nl 

 

Hallo @Qoyt 

 

Kan je die emails wel lezen via webmail?

Is het altijd van dezelfde verzender dat ze onleesbaar zijn?


Op mijn mac mini en Iphone kan ik alle bcc mails gewoon lezen, het zijn mijn eigen mails die ik aan iemand verzend of een replaymail


Ik heb wel eerder een keer zo'n soort probleem gezien, wat toen hielp was de iPad herstarten, wat eigenlijk niets meer is dan hem echt uit te schakelen en daarna weer aan te zetten.

Je kan hier vinden hoe je dat doet: https://support.apple.com/nl-nl/HT210631

Je schoont daarmee het geheugen en de cache op wat vaak rare problemen verhelpt.


Dat heb ik al zo vaak gedaan, probleem blijft

 


Als ik de bcc, die dus niet leesbaar is op mijn IPad, van mijn andere computer of Iphone terug stuur naar de Ipad dan is de mail wel goed leesbaar, het blijft irritant.


Hallo @Qoyt, welkom op het forum! Wat onhandig dat de e-mail niet goed leesbaar is. Ik heb even rondgekeken op het internet en ben twee websites tegengekomen waar dit probleem wordt besproken. Ik deel ze hieronder, goed te weten, de websites zijn in het Engels. Er worden verschillende tips gegeven, waaronder ook de tip hierboven van @GeSp om de iPad te herstarten. Verder kan je voor de zekerheid controleren of er misschien een update beschikbaar is voor de iPad en er wordt de workaround gedeeld om de e-mail te verwijderen en daarna weer terug te zetten. Dit lijkt in veel gevallen ook te helpen. 

Ik heb helaas geen kant en klare oplossing, je zou nog navraag bij Apple kunnen doen of zij hier inmiddels een eenvoudige oplossing voor hebben. 

De eerste website is een discussie op de op de website van Apple zelf : “This message cannot be displayed” en de andere website is meer een blog met tips : This Message Cannot Be Displayed Because Of the Way It is Formatted, Fix. Hopelijk heb je hier iets aan. 


Bedankt iedereen voor de tips. Ik ga die sites bekijken