Skip to main content

Ik probeer me te concentreren op mijn werk maar ik wordt elke minuut gestoord door een binnenkomend spam bericht. Het is weer bar en boos. Alle spam is gemakkelijk te herkennen, maar kennelijk niet voor het spamfilter van KPN.

Google, en hccnet hebben dit probleem niet (bij beide nog nooit spam gehad)

Hoi @Thieu1 ,

Daar zou ik gek van worden. Zet het mail-programma tijdelijk uit en concentreer je op je werk. 

Wil je er een keer wat aan doen? 

Als je de nieuwe webmail hebt, dan kan je ze daar als spam kenmerken.

Ook kan je dan in mailcliënts die op basis van imap met de mailserver communiceren het mailtje naar de spamfolder verplaatsen.


Herkenbaar! Het is om gek van te worden. Iedere dag mijn mail online openen en vele mails als SPAM aanmerken en naar die map verplaatsen. Op advies van KPN. 
Maar ze blijven komen. En guess what: bij andere mailaccounts (gmail en hotmail) geen enkel probleem. Wel zitten daar spams in de bewuste mailbox. Ze komen wel binnen, maar de serviceprovider filtert ze al. Maar bij KPN.., Misschien is veranderen van provider de beste optie...


hier net zo…. ziek word je er van… spam spam spam

treed nu es op, als jullie weten waar veel spam vandaan komt(zoals bijv die ***server in belgie) *** die dan uit de klantenlijst of verdienen jullie er soms aan???

loopt de spuigaten uit NIELS,charlotte zonwering trapliften ***

 

Admin: gesnoeid in de scheldwoorden

 


Heel vervelend. Ik log nu iedere keer online in op mijn mail om daar het als spam te noteren. Maar helaas...werkt ook niet. 
bij gmail: geen probleem. Bij hotmail: geen probleem. Bij KPN: iedere dag 5-10 spam mails...😱😱


Geen idee of ik op KPN spam krijg, dat gebruik je toch niet, ik tenminste niet, zou het hooguit eens inzetten bij een lugubere site, maar weet geeneens mijn KPN mail adres.


hier net zo…. ziek word je er van… spam spam spam

treed nu es op, als jullie weten waar veel spam vandaan komt(zoals bijv die ***server in belgie) *** die dan uit de klantenlijst of verdienen jullie er soms aan???

loopt de spuigaten uit NIELS,charlotte zonwering trapliften ***

 

Admin: gesnoeid in de scheldwoorden

 

Beste @Patman1203, het is prima dat je je frustraties uit, maar doe dit wel op een normale manier alsjeblieft. We zullen je, zodra het topic aan de beurt is, voorzien van een inhoudelijke reactie.


als jullie dat "intelligente" spamfilter van jullie nu eens uitbreiden met de termen:

charlotte stofberg, Niels via NLS,claudia via NLS...en als jullie ook nog evt overeenkomsten tussen deze Spammers vinden dat ook invoeren, zijn jullie al een eind op weg :thumbsup_tone1:

toch te gek dat ik als consument jullie als aanbieder moet vertellen wat jullie moeten doen

 

DE GROETEN !!!!!


Tja... hier valt het wel mee. Krijg ook wel eens wat, maar dat is maar een paar per week ofzo.


Tja kan nou ook niet zeggen dat ik er last van heb.

 

Misschien je adres wat beperkter rond laten slingeren?


Ik heb al jaren een apart live mail adres voor bedrijven waar ik klant ben, krijg gemiddelt 20 tot 25 spam mail in de spambox, alleen als ik wat verwacht zoals vandaag kijk ik ze na, anders gaat alles ongezien weg.

Maar in de Inbox komen ze amper, hooguit 1 mail per week, dus microsoft heeft zijn zaakjes goed op orde.

Dus waarom zou je gebruik maken van een E-Mail box die je ook nog eens het lastig maakt om van provider te wisselen omdat je hem dan.kwijt raakt.


Gebruikers die last hebben van spam kunnen daar wel degelijk zelf een paar dingen doen om de hoeveelheid spam te verminderen. Kijk hierhier en hier.