Skip to main content

Hallo,

Deze mail bekeek ik in webmail. Wat ik raar vind is dat er een vlak te zien is, terwijl er boven staat dat afbeeldingen niet worden weergegeven. Of vallen vlakken niet onder afbeeldingen?

Toen ik de afzender blokkeerde en als spam meldde verscheen er een heel kort een foutcode en verdween de mail compleet uit de inbox en spambox. Ik heb uitgelogd, webbrowser afgesloten en weer ingelogd en toen zat de mail weer in de inbox. Hij wilde nu wel naar de spambox.

Is dit een technische storing van mijn computer of is er misschien iets raars met deze spam?

 

 

Hoi @Ixie, het klopt dat de vakken (waar anders de afbeeldingen staan) wel in de mails zichtbaar blijven. Deze zitten nou eenmaal in de mail, vandaar dat de indeling van de mail niet verandert. Enkel de afbeeldingen worden niet weergegeven.

Het lijkt erop dat de Webmail even bleef hangen bij het verplaatsen van de e-mail naar de spam map. Mocht je het vaker merken of andere gekke dingen opmerken, dan raad ik je aan om het even te testen met een andere browser.