Skip to main content
De laatste weken krijg ik veel spam op mijn KPN account.


Ik gebruik Thunderbird als mailprogramma en die zet het meestal wel in de map ongewenste berichten.


Als ik webmail open en ik zie het staan blokkeer ik de afzender direct maar soms krijg ik alleen in Thunderbird de spam en niet via Webmail.


Ik heb nu via de KPN site een nieuwe site ontdekt https://www.spamcop.net/


Een account aangemaakt in de hoop dat dit wel werkt.


Maar ik word er zeer geïrriteerd van, ik heb me nooit voor iets aangemeld, klik geen linken open die ik niet ken,het is plotseling een paar weken geleden begonnen





Admin: verschillende topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd
Ray ... Charles en wie is Jack dan? 😎


Gezien het feit dat de helpdesk, de chat ondersteuning en het directie secretariaat, momenteel aardig belaagd worden door consumenten denk ik dat het tijd wordt om op te schalen. Overal worden nu vergoedingen aangeboden. Beter zou zijn het toch maar op te lossen. Zo dom zijn wij Nederlanders toch niet? Of hebben die Amerikanen alle wijsheid in pacht? Blijkbaar wel dus.
Hier ook al maanden spamellende. Filters, blokkeren niks helpt. Ben er maar mee opgehouden, gooi gewoon alles weg via de betawebmail. Volg dit forum al maanden. Zie voorlopig nog geen oplossing komen helaas. Maar eens kijken of ik ook compensatie kan krijgen voor deze ellende, 30 spamberichten per dag 😭
Weer eens een bericht. We worden als klanten van KPN nu ruim 5 maanden aan het lijntje gehouden. Een gezinslid haalt circa 30 tot 40 aanbiedingen per dag binnen van Miele, Aldi, ....ach we kennen ze allemaal wel. Zelf krijg ik fantastische aanbiedingen van Claudia en Lars (de zonnepanelen aanbieder) en natuurlijk de prachtige salaris aanbiedingen. Wat een gepruts van KPN. Moedeloos kan je er van worden.





Zou het een idee zijn om allemaal op dezelfde dag een afgesproken bedrag in te houden van de factuur? Nemen we een gemiddeld uurloon wat we omrekenen naar 5 maanden spam verwijderen.
Ik heb inmiddels een klacht ingediend via het Klachtenkompas, waar ook weer ontoereikend op gereageerd is door een medewerkster van de klantenservice... Wanneer reageert er een leidinggevende? Het staat er in elk geval wel publiekelijk. Iemand contacten bij de media? Ik vind het wel een onderwerp waard.



https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/kpn/klachten/kpn-laat-enorme-hoeveelheden-spam-door/details?complaintId=e04f3c55-d3b3-4e6a-8572-ef730d6c91ce
De oogst van de afgelopen 24 uur. Vreemd is ook dat ik spam binnen krijg met daarachter een tijdstip die nog niet eens geweest is. Zie de eerste foto de bovenste berichten. (ik post dit om 6:00)




Ook mij valt het elke keer op dat het tijdstip dat bij de spam staat nog niet geweest is als het binnen komt.
De oogst van de afgelopen 24 uur...Wow, dat is een rampzalige hoeveelheid.

Ik heb er weer één, van Lars dit keer en drie minuten later ontvangen dan HTS.

Als die spam, zoals Ruud denkt, van één spammer afkomstig is, waarom ontvang ik er dan maar één en HTS enorm veel immers het e-mailadres van zowel HTS als mij is bij die spammer bekend.
@wjb



Omdat de spam door één en dezelfde persoon vorm is gegeven. Waarom jij er maar eentje krijgt? Geen idee.



@martin4



Als je compensatie wilt doe dat niet via de helpdesk of chat. Die bieden 5 euro per maand aan. Terwijl een aanbod van voorlopig drie maanden abonnement ook gegeven wordt een etage hoger.
@wjb



Omdat de spam door één en dezelfde persoon vorm is gegeven. Waarom jij er maar eentje krijgt? Geen idee.
Persoonlijk vind ik dit wel een heel interessante vraag want stel dat het antwoord voor deze problematiek al die tijd al in de mailserver (1 van de 30) ligt die mijn e-mail afwikkelt.



Er vanuit gaande dat de spammer geen onderscheid maakt in e-mailadressen zou je verwachten dat de spammer dan ook dezelfde spamberichten naar alle e-mailberichten verstuurt die in zijn/haar distributielijst opgenomen zijn. Dat zou impliceren dat er toch een groot verschil in de werking van de spamfilter zou moeten zitten immers bij mij komt er maar één aan en bij anderen vele.



Het kan natuurlijk ook dat de spammer per spambericht een subset van zijn/haar distributielijst gebruikt en dat de e-mailadressen van mij en mijn gezin maar in één zo'n subset opgenomen zijn. In dat geval hebben wij blijkbaar gewoon geluk.
De hoeveelheid Spam,is niet meer te tellen,en eerlijk gezegd ben ik het nu echt zat😡
Ik heb inmiddels een klacht ingediend via het Klachtenkompas, waar ook weer ontoereikend op gereageerd is door een medewerkster van de klantenservice... Wanneer reageert er een leidinggevende? Het staat er in elk geval wel publiekelijk. Iemand contacten bij de media? Ik vind het wel een onderwerp waard.



https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/kpn/klachten/kpn-laat-enorme-hoeveelheden-spam-door/details?complaintId=e04f3c55-d3b3-4e6a-8572-ef730d6c91ce[/quote]



Dit hebben veel voor jou ook gedaan net als ik helpt echt niet😠
Klachtenkompas werkt niet. Krijg je weer een "uitzendkracht" aan de lijn. Die heeft de opdracht de zaak te sluiten in x minuten.
Ik heb ook al een tijd last van hardnekkige spam van oa een grootgrutter.

De oplossing:???

Het kan niet de bedoeling zijn natuurlijk maar ik stuur al mijn mail door naar mijn Gmail account.

En totaal geen last meer van spam. Die hebben dat op een of andere manier dus wel voor elkaar.



Mvgrt

Adri
Ik ontvang sedert drie maanden onmogelijke hoeveelheden spam van Albert Heijn, Lidl, Miele en ga zo maar door. Het lijkt wel of het spam filter van KPN helemaal niet meer werkt.

Het gaat naar wanprestatie toe.

Ik wil graag een oplossing



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@martina56



Als het goed is heb je nu wel de goed informatie Martina😀



@adridevries



Is bekend hier en een goede “tussen oplossing”. Heb je verder KPN op den duur niet meer nodig. Ben je niet meer provider gebonden.


@martin4



Als je compensatie wilt doe dat niet via de helpdesk of chat. Die bieden 5 euro per maand aan. Terwijl een aanbod van voorlopig drie maanden abonnement ook gegeven wordt een etage hoger.




Na een klacht in een chat ben ik vandaag teruggebeld door iemand van de kpn helpdesk. Na het vragen om compensatie deed ze alsof ik gek was, hier had ze nog nooit van gehoord. Nu is mijn klacht doorgezet naar een volgende hogere afdeling. Ik wacht het maar weer af.
wordt je ook zo doodgegooid met emails van AH albert Heijn Aldi en van verschillende emailadressen Als ik ze als SPAM verwerk gebeurd er niets in KPN webmail en wordt het bijna onwerkbaar.

Is dit nou echt niet op te lossen ?



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
wordt je ook zo doodgegooid met emails van AH albert Heijn Aldi en van verschillende emailadressen Als ik ze als SPAM verwerk gebeurd er niets in KPN webmail en wordt het bijna onwerkbaar.

Is dit nou echt niet op te lossen ?



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic




Join the spamclub, zie hier boven. 50 pagina's met klagers ver spam. Maakt geen indruk op KPN. Lezen jullie nog mee?



KPN draait het om, spam komt als gewenst binnen en mail wat geen spam is komt wel in de spammap. Mail staat gemarkeerd als gisteren 19:30 ontvangen, maar krijg deze nu pas. Heel apart.


Vanwege het grote succes heeft KPN de actie verlengd:




En er wordt goed meegelezen. Een paar minuten na de plaatsing van bovenstaande hier direct een telefoontje gekregen van het directie secretariaat. Om te reageren op bovenstaande en om te reageren op de mail die ik aan de Raad van Commissarissen had gestuurd.



Over het eerste deel van de reactie: De datum van 29 september, zoals nu gemeld, zou gehaald moeten kunnen worden. Waarschijnlijk.
Volgens mij vergist KPN zich: de spam-promotie actie loopt al vanaf maart 2017. Had de Mediamarkt maar zulke lang lopende acties.

De 29e zou het dus eindelijk over zijn? Hebben we niet vaker voorspellingen gehad?



Hebben de gebruikers van xs4all, ook van KPN, dit probleem eigenlijk ook? Zal het eens navragen bij iemand die dat gebruikt.
Vandaag van de 54 mailtjes 48 spam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KPspam doe er wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als iemand van jullie nog belminuten op een prepaid simkaart hebben staan bel dan met Google en vraag om raad!!!!!!!!

Wat een drama.
De oogst van de afgelopen 24 uur




De oogst van de afgelopen 24 uurWAANZINNIG!!! KPN DOE ER WAT AAN!!!

Ik kan me voorstellen dat je daar stapelgek van wordt en dan schuift KPN doodleuk de "verwachte oplossingsdatum (???)" met twee weken naar achteren. ☹️

Overigens ook bij mij een verdubbeling van de hoeveelheid spam.