Beantwoord
Spam op smartphone android (Samsung s7 edge)
Sinds ongeveer 2 weken ontvang ik s' nachts vele ongewenste email berichten via mijn planet account. Dit ontvang ik niet via mijn laptop in Outlook. Het zijn zogenaamde berichten van bijv. Postnl, ah etc. Hoe kun je dit blokkeren?
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ik verwacht dat één van de twee dingen aan de hand zijn:
Bekijk origineel- je hebt je Samsung ingesteld als POP3 account. Dat houdt in dat als je daar een e-mail op binnenkrijgt, dat deze op je Outlook niet meer binnenkomt.
- Ze komen bij Outlook ook binnen, maar die komen dan door het filter van Outlook rechtstreeks in de spammap.
- Je kunt bij de eerste optie je account als IMAP instellen. Dan blijven ze op de server staan (en dus ook inzichtelijk op je laptop), totdat jij ze verwijderd o.i.d. Op onze website leggen we het verschil tussen IMAP en POP uit. In het tweede geval hoef je niet zoveel te doen, behalve dan wellicht de mails naar ons doorsturen dus.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.