Skip to main content

als jullie bij de KPN nou es alles wat lijkt op Claudia VIA NLS of Niels VIA NLS gelijk in de spam tieven,gelijk ook de server die dat verspreidt in de nevernooitmeer tieven wordt het leven draaglijker….

wat is dat voor een peuke spam filter wat jullie gebruiken? gemaakt door andre van duin industries???

Nou, dat zat ik vanmiddag ook al te denken, op 1 of andere manier komen die steeds door het spamfilter heen 😄

Alles waar "via NLS" in voorkomt kan direct spam vak in hoor 👍


@Patman1203 en @Nick83 Bedankt voor jullie reacties, mails van "via NLS" is dus eigenlijk altijd spam? 

Wellicht dat @Raymondt hier iets mee zou kunnen? :)


​​​​​Bedankt voor jullie reacties, mails van "via NLS" is dus eigenlijk altijd spam? 

Wellicht dat @Raymondt hier iets mee zou kunnen? :)

Toch mag je daar natuurlijk niet simpelweg op filteren.


​​​​​Bedankt voor jullie reacties, mails van "via NLS" is dus eigenlijk altijd spam? 

Wellicht dat @Raymondt hier iets mee zou kunnen? :)

Toch mag je daar natuurlijk niet simpelweg op filteren.

Nee, dat snap ik ook...


Wat je zelf kunt doen is een email-filter definiëren die mails met "via NLS" in het onderwerp automatisch in de spamfolder plaatst.

 


​​​​​Bedankt voor jullie reacties, mails van "via NLS" is dus eigenlijk altijd spam? 

Wellicht dat @Raymondt hier iets mee zou kunnen? :)

Toch mag je daar natuurlijk niet simpelweg op filteren.


En hier slaat @wjb de spijker op zijn kop, evenals met zijn andere posts in dit topic. Rapporteer de berichten gewoon als spam op de gebruikelijke manier en het filter zal ze gaan herkennen. Uiteraard is het ook geen kwestie van even de server waarmee het verstuurd wordt op de blacklist zetten, want die verschilt per bericht weer.


VIA NLS is bij mij ALTIJD spam....


Niet in je mail client een spam filter aanmaken maar in de webmail markeren als spam. Op die manier ben je het snelst van de spam af.


VIA NLS is bij mij ALTIJD spam....

Hallo Patman1203,

Een spamfilter zijn oordeel laten vellen puur gebaseerd op 2 woorden in de onderwerpregel, is iets wat niet effectief is en heel veel fouten met zich mee gaat brengen. Het is ook simpelweg niet hoe spamfilters werken. Zouden we het wel op deze manier doen, dan weten ze uiteindelijk daar iets op te vinden om het alsnog te omzeilen. Een spamfilter werkt op basis van algoritmes en reputaties van servers die mail afleveren. Dat laatste is iets wat regelmatig wijzigt bij spamberichten.


@Patman1203 :

Hier zijn een aantal dingen die ik zelf gedaan heb om de hoeveelheid spam te verminderen/beperken. Kijk ook hier.


VIA NLS is bij mij ALTIJD spam....

Dan maak je toch die email-filter, dan komen ze in ieder geval niet meer in jouw inbox terecht en worden ze automatisch als spam aangemeld bij de spamfilter.