Skip to main content
Ik krijg ook sinds een aantal dagen op mijn telefoon heel veel spam geadresseerd aan Williams.sara22. Hoe los ik dit op en werkt het spamfilter van de KPN niet. Op mijn PC komen deze berichten niet door.
Hallo @Blinde mol, welkom op het KPN forum. Ik ken ook geen Williams Sara, helaas. Mogelijk dat iemand jouw mailadres ergens heeft ingevoerd, waardoor je ongewenste berichten ontvangt.

Op mijn PC komen deze berichten niet door.

Bedoel je dat je op de Webmail van KPN geen SPAM-berichten krijgt?
Hoi @Blinde mol, ik hoop niet dat mijn bericht in de SPAM-folder is geëindigd 😉 Heb je m'n laatste berichtje nog gelezen?
Helaas krijg ik nu ook veel spam op mijn PC, een oplossing heb ik nog niet gevonden duw wordt het veel weg klikken naar de prullenbak en deze weer legen
Hallo @Blinde mol, welkom op het KPN forum. Ik ken ook geen Williams Sara, helaas. Mogelijk dat iemand jouw mailadres ergens heeft ingevoerd, waardoor je ongewenste berichten ontvangt.



Op mijn PC komen deze berichten niet door.Bedoel je dat je op de Webmail van KPN geen SPAM-berichten krijgt?




Krijg je geen ongewenste berichten in je Webmail? @Blinde mol
Ook ik krijg spam van deze sarah22, overal waar ik inlog. Veel en met steeds iets veranderde verzendadressen

Dat is mateloos irritant, @Wisky10! Welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een melding maakt. 

Soms maakt het KPN spamfilter een foutje. In dat geval ontvang je een spambericht in je Postvak IN of belandt een e-mail die je wél wilt ontvangen in je spammap. Je helpt ons spam aan te pakken door deze fouten door te geven. Hieronder lees je hoe je dat doet:

Oude Webmail

  1. Log in op Webmail.
  2. Klik bij de mappen aan de linkerkant op ‘Postvak IN’.
  3. Selecteer het spambericht.
  4. Klik op ‘Doorsturen’ en kies voor ‘Als bijlage’.
  5. Vul bij het e-mailadres ‘Valse-email@kpn.com’ in en klik op ‘Versturen’.

Vanaf oktober 2019 tot het einde van het jaar zetten we al onze klanten in groepen over naar het nieuwe Webmail. Lees meer.

 


Reageer