De vraag is simpel, hoe zet ik het spamfilter van KPN uit. Ik heb hier al eerder, enkele jaren geleden, contact over gehad met KPN, en toen kon met mij vertellen dat dit niet mogelijk is. Maar het begint steeds irritanter te worden.
Ik heb mij eigen maildomein. Mail wordt automatisch doorgestuurd naar mijn KPN mailbox waar ik het kan ophalen. Mijn mail client heeft een spamfilter. Beveiliging is afdoende geregeld op mijn lokale client.
Echter, KPN blijft mail van correcte afzenders in de spambox zetten. En geeft mij op geen enkele wijze de mogelijkheid om hier verandering in te brengen. In plaats dat dit filter leert dat bepaalde afzenders geen spam zijn, gaat hij alleen maar meer berichten in de spambox zetten. Enkele voorbeelden: Microsoft Insider, Microsoft Learning, mijn werkgever iSense, mijn autodealer, Nikon, etc. Allemaal geen rare bedrijven of afzenders. Gevolg is wel dat ik continue op in mijn webmail mijn mail in de gaten moet houden, ik kan er niet op vertrouwen dat KPN gewoon mijn mail doorstuurt.
Dus KPN, hoe zet ik dat irritante spamfilter van jullie uit. Dit is GEEN werkende oplossing.