Skip to main content

laat dat spam filter weg of instelbaar ieder mail programma heeft een spam filter.

ik ben al jaren bij telfort nooit geen problemen gehad nu bij KPN waardeloos

kom KPN doe hier iets aan we betalen er toch voor

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @power, welkom! Jammer om te lezen dat je dit zo ervaart! Wij hebben afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe webmail, waarbij je zelf ook aan kunt geven of iets wel of geen spam is. Daarbij zal je dus steeds minder spam moeten krijgen. Ben jij al over naar de nieuwe webmail? In dat geval adviseer ik je om spam inderdaad te markeren, zodat we hier blijvend aan kunnen werken. 


beste Marcia ik ben van telfort meegegaan naar KPN en sind een  paar weken  heb ik dit

dus zal ik vermoedelijk wel over zijn naar KPN met de webmail

ik zag in ene 199 mails in de spam toen ik op het internet keek was het klacht op klacht

waarom een spam filter die zit ook in mijn browser maar omdat er enkele domme mensen

hebben geklaagd over spam zet u er een vast spamfilter in dus kan ik zelf niet bepalen

wat ik wel en niet wil zien beetje jammer want verder ben ik wel tevreden over KPN

ik hoop wel dat dit opgelost wordt ik biijf de mails naar abuse sturen en hoop dat dit werkt

met vriendelijke groet Power


Wauw dat is inderdaad wel heel veel! Ik ga er vanuit dat het af gaat nemen. Trek vooral aan de bel als dat niet het geval is. We filteren zelf ook al op spam, mede daarvoor is het spamfilter bedoeld. Wij houden de mails waarvan zeker is dat het spam is, al tegen. Als we daarmee zouden stoppen, zou je dus heel veel meer spam krijgen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. 


oke hopelijk wordt dit dan wel opgelost want het is wel hinderlijk

steeds je spam map te moeten controleren

ik heb er eigenlijk nooit last van gehad nooit geen spam bij telfort

maar laat ons hopen dat we 2020 dan goed beginnen

ik hou u op de hoogte mvg Peter


Yes, laat het vooral weten als dit niet het geval is hoor. Ik kijk er graag verder met je naar, mocht dat onverhoopt nog nodig zijn! 


ik krijg steeds bericht van het tame dat het is doorgestuurd

maar tot op heden nog niets verander de mail van smoothy.club

bijft in de span belanden vandaag weer twee maar we wachten af

nog een fijne kerst Peter


Ik heb dit even gegoogled en kan me voorstellen dat er mensen zijn die die mail krijgen en dit als spam markeren. Als er maar vaak genoeg mensen dit doen, dan is ons spamfilter dus geneigd om dit inderdaad als mogelijke spam aan te vinken. Ik vrees dat we daar niet zoveel aan kunnen doen! 


ik krijg steeds bericht van het tame dat het is doorgestuurd

maar tot op heden nog niets verander de mail van smoothy.club

bijft in de span belanden vandaag weer twee maar we wachten af

nog een fijne kerst Peter

Dit probleem zou verdwenen moeten zijn wanneer je het emailadres van de afzender in je contacten plaatst.


bedankt jambakker maar beboel je in contacten van de web mail

daar heb ik hem nu ingezet even wachten dus maar er stond helemaal geen contact in

dan zou hij toch niets doorlaten maar ik wacht het af

mvg Peter


het spam filter werk gewoon niet Nadia

ik heb alles geprobeerd ook vraagt KPN steeds om te koppelen met mijn kpn ID

ik ben van telfort nood gedwongen naar KPN gestuurd en nu kan ik niks omdat ik telfort ben

ik heb een kpn ID aangemaakt maar daar werkt hij niet op

ik heb sinds u filter op spam grote problemen met het adres smoothy.club

ik heb het in mijn contacten gezet ook dat helpt niet waarom kunnen we nu zelf het filter niet uit zetten ik heb in 0outlook ook een filter wat goed werkt

in het forum en op het internet wordt die vraag ook tig keer gesteld maar nee

de KPN wil gewoon blijven bepalen wat ik binnen mag krijgen ik wil alles binnen krijgen

en zelf bepalen wat wel en wat niet anders moet ik wat anders gaan zoeken dit gaat zo niet

bvd Peter

Admin: post verplaatst naar bestaand topic


Marcia

als je da niet voor elkaar krijgt dan moet je dat filter verwijderen

en niet de politie agent blijven spelen over andermans brievenbus

ik vind het heel kleinzielig ook het adres in mijn contacten zetten werkt niet

kpn moet eerst iets fatsoenlijk uit proberen en dan pas plaatsen

ik zeg je dat dit een hoop klanten gaat kosten haal die troep eraf

fijne jaarwisseling alvast


Zoals ik al eerder aangegeven heb: als wij alles maar door zouden laten, dan zou je een dagtaak hebben aan het zelf filteren en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat je je mail gewoon in de inbox wilt hebben. Je krijgt een privébericht van me, wil je daar eens op reageren? 


Bedankt voor de snelle reactie! De collega van de betreffende afdeling liet weten dat je zelf ook al met hen had gemaild. Advies is gewoon om dat voort te zetten, dan hoeven we geen dubbel werk te doen! Hopelijk komen we er dan alsnog samen uit. 


klopt Marcia

ik laat het nu volledig via u lopen dus de verdere info gaat via u

bedankt voor het werk ik weet ook niet wat het is nooit geen last van gehad

groetjes Peter


Wat ik juist bedoelde, is dat je bij mijn collega's aan het juiste adres bent. Advies is dan ook om op de mails van mijn collega's te reageren. Dan heb je rechtstreeks contact met de juiste afdeling en het lijkt me het verstandigst dat ik daar niet tussen ga zitten.


oke