Skip to main content

Tja….

We zijn nu 2 jaar verder.

Ik was abonnee van XS4ALL en nu is alles sinds 23 maart 2022 omgezet naar KPN-techniek.

En wat schetst mijn verbazing? Het spamfilter reageert nog steeds zoals 2 jaar geleden.

Geoorloofde mail staat in de spam-box en no-way dat die mail gezien wordt als niet-spam.

Ik heb e-mailadressen opgenomen in mijn contacten, en in de greenlist (webmail).

Spam-bericht opgepakt en naar de inbox, 2 seconden later staat die weer in de spamfolder.

Dat ca. 20 a 30 x herhaald (dat zou het leereffect moeten zijn volgens de moderator...), en toch verschijnt de pseudo-spam weer in de spamfolder.

 

Wat is daar aan te doen, meneer KPN?

 

groet, Martin

Bij klachten/vragen over het spamfilter, kunnen jullie altijd nog terecht bij de XS4ALL klantenservice. Je mag ook een mail sturen naar abuse@kpn.com als je denkt dat er iets niet goed gaat. Voeg dan de betreffende mails als bijlage toe. 


Het klopt wat MCVR zegt, het spamfilter werkt net als 2 jaar geleden. Dit aankaarten helpt niet. Meer is er niet over te zeggen.


Helemaal mee eens, sinds de overstap naar KPN veel gedoe met die spamfilter. Nieuwsbrieven van NRC en Follow the Money worden telkens opnieuw in de spammap gegooid, hoe vaak ik ook aangeef, via webmail en in mijn mailclient, dat het wel gewenste mail is. En het zijn toch niet echt ongure bedrijven die berucht zijn om hun spammails.

Graag een white/greenlist op accountniveau maken!