Misschien een bekende vraag, maar Spotnet laat het afweten.
Ik gebruik: Provider KPN v2 en Headers server: textnews.kpn.nl Poort 119 en als Upload Server news.kpn.nl Poort 119
Misschien een bekende vraag, maar Spotnet laat het afweten.
Ik gebruik: Provider KPN v2 en Headers server: textnews.kpn.nl Poort 119 en als Upload Server news.kpn.nl Poort 119
Hi
Gebruik je mss SSL? Dan is het namelijk poort 563. Zie ook deze pagina voor Usenet bij KPN.
Hallo Alex, bedankt voor je bericht. Echter ik heb beide poort gebruikt en ook in verschillende combinaties hiervan, maar helaas. Maar omdat ik tijdelijk in een revalidatiecentrum zit, zie ik nu dat ze hier Ziggo gebruiken ipv van mijn eigen KPN. Zou dit mogelijk de oorzaak kunnen zijn ?
Maar omdat ik tijdelijk in een revalidatiecentrum zit, zie ik nu dat ze hier Ziggo gebruiken ipv van mijn eigen KPN. Zou dit mogelijk de oorzaak kunnen zijn ?
Ja. Usenet van KPN kan je alleen thuis op je eigen KPN aansluiting bereiken.
Marlon, ook bedankt voor je bericht. Nu snap ik het en kan ik Usenet en Spotnet wel vergeten. Jammer maar ik dacht de tijd hier met muziek de tijd wel door te komen. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.