Skip to main content
Hallo, ik heb een vraagje over het gebruik van de E-mail.



Uit de overzichtsmail, verstrekt bij mijn aanvraag, haal ik het volgende:



===========



E-mail



Bij uw nieuwe abonnement krijgt u een nieuw e-mailadres. Uw nieuwe e-mailadres is xxxxxxxxxxxx@kpnmail.nl.

Na de installatie kiest u zelf een wachtwoord. Om uw wachtwoord in te stellen gaat u naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn),





kies vervolgens voor "Instellingen". U kunt hier ook extra e-mailadressen aanmaken. U kunt dit e-mailadres gebruiken

door "KPN webmail" aan te klikken, rechtsboven op kpn.com.





===========



Mijn vraag is:





Het aangemaakte mailadres xxxxxxxxxxxx@kpnmail.nl wat in de overzichtsmail staat aangegeven (xxxxxx uiteraard maar even als voorbeeld gebruikt, ;-) is dat mailadres al aangemaakt? Er staat tevens "na de installatie kiest u zelf een wachtwoord". Aangezien ik graag extra mailadressen aan wil maken en xxxxxxxxxx@Kpnmail .nl reeds wil toevoegen aan Outlook is mijn vraag, bedoelen jullie met installatie echt het moment dat de monteur alles aansluit en de V10 modem online is?



Met vriendelijke groet,



A.P.
Hoi Apie, welkom op het forum!



Het e-mailadres is al aangemaakt. We bedoelen inderdaad het moment dat het V10 modem online is (al dan niet door installatie van de monteur). De reden hiervoor is dat je een MijnKPN account alleen kunt aanmaken vanaf je thuisadres. Op het moment dat je verbinding hebt via KPN herkennen we jouw aansluiting en kun je jouw vaste diensten hier aan toevoegen. En daarmee kun je weer de e-mailadressen beheren. Het is nog even wachten dus!



Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten 🙂

Reageer