Skip to main content

 

Goedemorgen,

Na meerdere telefoontjes van /naar KPN over mijn opzegging 1 maart, is mij verteld dat ik na mijn opzegging vanwege verhuizing (KPN Compleet), mijn emailadres niet meer kon gebruiken en dat ik een abonnement op Email Only moest nemen. Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik mijn email na opzegging maar een paar maanden nodig had, las ik dat je na opzegging je email nog 6 maanden kan gebruiken. Beide keren is mij dat niet verteld door klantenservice, het werd zelfs ontkend toen ik dat tijdens 2e telefoontje vermelde. 
Na veel gedoe werd het toegegeven, en zou ik daar een bevestiging via mail van krijgen.

Die heb ik inmiddels ontvangen , maar zou u willen aangeven wat  (Email Only) u geannuleerd heeft?, “wij hebben uw opdracht geannuleerd” is geen duidelijke omschrijving van een annulering.

Met vriendelijke groet,

H. VD Kwast

Klantnr. *********

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en ivm privacy gegevens verwijderd

Goedemiddag @Heleen11, ik zie dat de wijziging naar E-mail Only nu is geannuleerd. Jouw abonnement zal nu "gewoon" per 1 maart worden stopgezet zoals eerder afgesproken is. 


Goedemorgen,

Ik zou retourdozen ontvangen paar dagen voor opzegging (1 maart) KPN Compleet, maar ik heb niets ontvangen. Vandaag verhuizen wij, kunnen wij alsnog dat ontvangen op nieuw adres?

Met vriendelijke groet,

H. VD Kwast

 


Hallo @Heleen11,

Dat is raar, je had al een retour doos moeten ontvangen. Je mag alles in een willekeurige doos doen en terug sturen naar het volgende adres: 

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Het retourneren is uiteraard kosteloos. :blush: