Skip to main content

Goedendag.  Kan iemand mij helpen met het volgende probleem. 

Sinds een week of 2 moet ik overdag op werkdagen steeds opnieuw mijn wachtwoord wijzigen voor mijn webmail in mijn KPN om mijn webmail te kunnen openen . Vindt dit zwaar irritant omdat het steeds stuk of 8 handelingen betreft . Heeft iemand toevallig zelfde probleem of evt oplossing ? 

Mijn dank is groot 

@Ronny0575 :

Open je de webmail op een smartphone of een computer ?


Smartphone


op smartphone en computer zelfde probleem 

 


Hoi @Ronny0575. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is om steeds opnieuw in te loggen. Wanneer je Chrome gebruik kan je er voor kiezen om jouw gebruikersnaam en wachtwoord op te slaan. Op deze pagina lees je hier meer over. 

 


Bedankt voor je reactie .  Maar Chrome onthoud mijn wachtwoord al 

 


Wat vreemd dat je dan steeds het wachtwoord moet wijzigen. Heb je het e-mail adres ook ingesteld in een e-mailprogramma, bijvoorbeeld Outlook? Moet je daar ook het wachtwoord steeds wijzigen?


Nee helaas niet on Outlook 

 Alleen in webmail.

Kreeg de tip van een collega van je om een nieuw email account aan te maken en daar mijn "alias " die we altijd gebruiken weer onder te hangen . Dan zou het probleem opgelost kunnen zijn . Maar ben huiverig omdat ik bang ben dat ik weer mijn emailadres kwijt ben net als vorige week . Vandaar.  


Ik weet niet of dat het probleem verhelpt. Dan kan je het beste eerst een nieuwe mailbox aanmaken en het daarmee testen. Als dat goed werkt, dan kan je altijd nog jouw e-mailadres als alias daaronder hangen. 

Wanneer je jouw e-mailadres als alias toevoegt aan een andere mailbox ben je wel alle mailtjes kwijt. 


Ik zie dat mijn collega jou al heeft verder geholpen in een ander topic. Als je nog vragen hebt, dan kan je deze het beste stellen in het andere topic.