Skip to main content

Op mijn telefoon kan ik bij een E-mail bericht een sterretje plaatsen zodat het bericht in een mapje terecht komt.

Helaas verdwijnd het bericht weer uit die map.

Het bericht staat dan weer in de IN-map, het sterretje staat dan gewoon nog aan.

 

Hoe kan ik de tijd verlengen dat het bericht in de Sterretjes-map blijft staan?

 

Gr,

Oofje

Hallo, @Oofje , welkom op het forum! :bouquet:

Dat is vast Gmail (Google E-mail). Dat is geen kpn dienst.

Ik gebruik de sterretjes ook vaak. Dat is geen map of zoals Gmail het noemt: een Label.

Als je bij Selecteren "met ster” selecteert zouden alle e-mails (of conversaties met een mail met ster) te voorschijn moeten komen in de betreffende map die je open hebt staan. Ofwel; je krijgt alleen de mails met ster te zien per map/Label. En dus niet gewoon álle mails met ster. 


Hallo Peter,

 

Dank je voor je reactie.

Ik heb in "postvak in" via "sorteren op" de selectie "sterren" geselecteerd.

Dan staan alle mails op volgorde met de sterren bovenaan.

 

Maar als ik via het menu linksboven (3streepjes) sterren selecteer dan zie ik alleen de mails van de laatste week.

Als ik oudere mail aanpas komen ze ook in het rijtje totdat je de mail opnieuw opstart, dan zijn ze weer weg.

 

Gr,


Ik heb in "postvak in" via "sorteren op" de selectie "sterren" geselecteerd.

Zo, die had ik nog niet gebruikt.

Als je e-mail op je mobiel afsluit met de terug knop onderaan < dan kom ie uiteindelijk weer op de gewone inbox. Want de map “MET STER” is sowieso “een tweede stap” i.d. mail.
Als de map MET STER op je scherm staat de mail sluiten met de home knop midden onder.

En sterretjes in Gmail gaan alleen aan EN UIT :wink: als je dat zelf doet. Zolang jij het sterretje niet zelf uit zet blijft is dus, naast de inbox, ook in de “met ster” selectie staan!
Bij mij zijn de met ster gemarkeerden nog nooit spontaan weer uit gegaan. Dat lijkt mij dus onwaarschijnlijk.
En … een geopende mail wordt "gelezen”, dus staat dan niet meer 'bovenaan’ in de inbox.

Verder kan ik helaas niks anders van maken.
Mij bevalt “ONGELEZEN” beter dan die ster box. Het sterretje staat er tenslotte altijd bij. In welke en hoeveel mappen/Labels je hem ook hebt staan. Ik gebruik de ster op een heel andere manier dan jij. (voor topics op het forum die ik nog heb lopen)

Nota Bene. De functie “met ster” maakt het doel waarom ik de ster gebruik er wel iets makkelijker op. Dus eigenlijk dank daarvoor :bouquet::relaxed: .

Er is ook een Gmail FORUM. Ik gebruik het vrij basaal, maar die gebruiken het natuurlijk veel intensiever.

https://groups.google.com/g/gmail-help-discussion-nl?pli=1

Succes!


Dank je voor de adviezen.

Ik heb weer veel geleerd.

Het is niet zo dat het sterretje uit gaat, het gaat alleen weg uit de map "sterren".

Mogelijk omdat de mail te oud is.

De bewaartijd zul je denk ik niet aan kunnen passen.

 

Dank je voor de reactie s


Het is niet zo dat het sterretje uit gaat, het gaat alleen weg uit de map "sterren".

Mogelijk omdat de mail te oud is.

Op je telefoon is het inderdaad “beperkt”. De oudste dan hier 29 januari 2021.

Maar als ik in Gmail op de laptop* kijk loopt het terug tot 2006…. Dus zolang als ik Gmail al gebruik.

(ik moet toch eens wat gaan ruimen :wink: )

*via de url https://mail.google.com