Skip to main content

Ik krijg bericht binnen dat mijn emailadres wordt gestopt omdat ik geen alles-in-1 Instap abonnement meer heb. Hoe kan ik het behouden?

Hallo @jclba 

Als je jouw KPN Internet abonnement opzegt, dan worden ook daaraan gekoppelde e-mail accounts opgezegd. KPN houdt ze daarna nog een half jaar “in de lucht” om je in staat te stellen de overgang naar een nieuwe e-mailprovider te regelen.

Je kan dit verlies voorkomen door bij het opzeggen aan te geven, dat je de e-mailadressen wil behouden in een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand.

Bel met KPN via 0800 0402 en vraag of de afdeling opzeggingen dit nu nog voor je kan regelen. :fingers_crossed::fingers_crossed:


Hallo Ruud,

Door Budget in 1 ben ik omgepraat om bij hun een abonnement te nemen. Goedkoper, maar ik bleef gewoon bij de KPN…… Het is ook goedkoper, maar dit soort vervelende geintjes werd er niet bij verteld en uiteindelijk ben ik er niet goedkoper mee uit. Ik wil dan ook eigenlijk terug naar de KPN, maar zit nog 1,5 jaar vast aan een contract. Wat kan ik het beste doen?


Hallo @jclba wat betreft het contract bij Budget kan je niet veel doen, daar zit je aan vast.

Wat betreft je KPN e-mailadressen, dat heb ik al aangegeven.

Je kan dit verlies voorkomen door bij het opzeggen aan te geven, dat je de e-mailadressen wil behouden in een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand.

Bel met KPN via 0800 0402 en vraag of de afdeling opzeggingen dit nu nog voor je kan regelen. :fingers_crossed::fingers_crossed:

Hopelijk kan/wil KPN de adressen nog ‘redden’ in een e-mail only abonnement.