Skip to main content

Ik ben al honderd jaar lid van Kpn. Dat was vroeger toch om te telefoneren? Nou ik kan dus niemand van jullie telefonisch bereiken. Ja een computerstem die mij overal heen stuur op jullie geweldige website met allemaal problemen maar mij niet kan helpen. Ik kan al dagen niet meer mijn mail ontvangen op *************. Hij accepteert mijn wachtwoord niet.Daar wil ik graag deskundige hulp bij. U kunt mij bellen op 06-*******. 

Hans Weidenaar

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik meende dat jullie dit emailadres hadden maar dat blijkt ook al niet te vinden


Inderdaad dat was vroeger. Nu hebben we chat, sociale media en dit forum.  Voor degenen die daar moeite mee hebben kunnen bellen. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Welkom hier @Abonnementsnr_van_hans!  Bedankt voor je bericht hier. 
Ik kan me de frustratie voorstellen, wanneer je iemand wilt spreken, maar het keuzemenu probeert je digitaal te helpen. Natuurlijk vind ik het jammer om te horen dat het niet gelukt is via de website. 
Als je het liefst een collega wilt spreken die met je meekijkt op je computer scherm, dan adviseer ik je toch om nog eens te bellen (0800-0402).
Als je inspreekt dat je een ‘medewerker wilt spreken’, dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. 

Wij staan je ook graag hier te woord. Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen. 


Bedankt. Probeer ik dat


Helemaal goed. :blush:
Als je de mail nu ingesteld op een mailprogramma van je computer/laptop/telefoon, dan kan het zijn dat de instellingen niet kloppen. 
Je kunt altijd je e-mails benaderen via de webmail van KPN. Als je inlogt met je e-mailadres en wachtwoord, kom je in de online versie van de e-mail. 
Veel succes met mijn collega. laat het vooral weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen. 


Reageer