Skip to main content
Vraag

storing e-mail

• November 16, 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds zaterdag problemen met e-mail (de webmail werkt weer). Wil graag met de klantenservice in contact komen om e.e.a. op te lossen, maar waar vind ik contactgegevens? Ik heb niets aan de goedbedoelde adviezen hoe ik problemen moet oplossen. Heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Ik wil contact met een medewerker! Kennelijk staat er iets niet goed, weet alleen niet wat.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• November 16, 2020

Goedemiddag @SandraB69, welkom! De klantenservice kunt u bereiken via telefoonnummer 0800-0402, of via de geautomatiseerde chat. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geholpen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Dank je wel. Ik zie nu dat er veel meer mensen dezelfde problemen hebben, dus ik wacht nog maar even af. Het zal al druk genoeg zijn bij KPN. Ben al blij dat de webmail wel weer werkt.

• November 16, 2020

Dank je wel. Ik zie nu dat er veel meer mensen dezelfde problemen hebben, dus ik wacht nog maar even af. Het zal al druk genoeg zijn bij KPN. Ben al blij dat de webmail wel weer werkt.

Graag gedaan! Hopelijk is uw probleem snel opgelost!