Skip to main content

Kunt u mij vertellen hoe  het staat met mijn oude mail mappen van de oude kpnmail\ik heb de nieuwe aansluting van mail, maar ik ben oude mail mappen kwijt  uw ref. #191125-000008

ik zou al circa twee weken hierover worden terug gebeld,maar het probleem is niet opgelost en er is ook niet gebeld zeer slordig van kpn ben  ik niet gewend

Hallo @Ben van Maurik 

Had je dit al geprobeerd? (Staat genoemd in het centrale Nieuwe webmail topic)

  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”.  Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

Hoi @Ben van Maurik, welkom hier op het Forum. 

Je bent mappen kwijt in de nieuwe webmail. Dat is niet de bedoeling. RBxx is hier al op ingehaakt. Werkt dat? Zo niet, dan wil ik graag eens meekijken want je geeft aan dat je hier al over teruggebeld zou worden. Dat is dus nog niet gebeurd, excuses. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt en kijk ik mee. 


Dag @Bart_Z , ik zag later dat TS deze vraag precies een maand geleden ook al gesteld heeft in het centrale topic en daar van mij hetzelfde antwoord heeft gehad. Helaas toen verder geen reactie gezien.

https://forum.kpn.com/e-mail-10/wijzigingen-in-de-nieuwe-webmail-479563/index8.html#post859863


Hallo @Ben van Maurik, heb je al probeerd of bovenstaande suggestie jouw probleem oplost? Het zou jammer zijn als je jouw map al een maand geleden had kunnen terugvinden!!


@Ben van Maurik, ben je er mee bezig geweest? We zijn erg benieuwd namelijk.