Skip to main content
Beantwoord

Synchronisatie mail lukt niet met Outlook app op mijn smart phone

• May 19, 2026
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Op mijn telefoon gebruik ik de Outlook app voor mijn mail bij concepts (ooit door Telfort/KPN overgenomen). Nu synchroniseert hij alleen de afgelopen 30 dagen (kan tot max 90 dagen instellen). En iets anders instellen lukt niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik al mijn mail ook op mijn telefoon kan zien. Ik heb ingesteld op IMAP. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@IljaWL, goed dat je ons gevonden hebt om je problemen te melden!

Ik zie dat WMG-N een aantal vragen heeft gesteld, en ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden daar op. Hoe staat het er voor nu? 😊

Neem ook eens een kijkje op onze kennisbank: Je KPN e-mail instellen in een mailprogramma of op een ander apparaat. Wellicht vind je hier precies wat je in kunt stellen om er voor te zorgen dat alles weer goed verloopt!

3 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 19, 2026

​@IljaWL 

Lukt het synchroniseren wel met bijv. jouw laptop ? Of desk top ?  

Hoe vol is jouw emailaccount op de KPN emailservers ? Of hoe vol is jouw geheugen van jouw smartphone ?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2026

Welkom op de community ​@IljaWL, goed dat je ons gevonden hebt om je problemen te melden!

Ik zie dat WMG-N een aantal vragen heeft gesteld, en ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden daar op. Hoe staat het er voor nu? 😊

Neem ook eens een kijkje op onze kennisbank: Je KPN e-mail instellen in een mailprogramma of op een ander apparaat. Wellicht vind je hier precies wat je in kunt stellen om er voor te zorgen dat alles weer goed verloopt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!