Skip to main content

Als ik mail verstuur op mijn Mac zie ik dat niet terug bij mijn iPad/iPhone. 

Contact gehad met KPNklantenservice: uiteindelijke idee ‘ligt niet aan ons’, neemt contact op met Apple. Ook daar kwam ik niet verder met uiteindelijke idee ‘neem contact op met KPN’. Ook de hulp van een vriend met veel meer kennis dan ik kwam er niet uit. Alle instellingen nagelopen, opnieuw ingesteld zoals het hoort zeg maar. Ter info: Ik heb IMAP-instellingen, ontvangen mails overal hetzelfde, verwijderde idem, zet ik op mijn Mac een mail ongelezen, vrijs snel daarna is dit ook te zien op mijn iPad/iPhone.   Hoe komt het dat dit deel van de synchronisatie niet goed verloopt. Misschien kan iemand op dit forum mij helpen. 

dank en groet, 

Beste @oostveen, welkom! Welke mailprogramma's gebruik je op je apparaten? Heten jouw mappen voor verzonden mails ook precies hetzelfde op verschillende apparaten?


Je hebt niet meer gereageerd, Oostveen. Dan gaan we er vanuit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog.


Beste Erik, 

Even snel via mijn tablet…

Excuus voor mijn late reactie en dank voor de pogingen!!
. Ik kan over een half uur over mijn pc beschikken en verbind dan opnieuw. 

dank en groet, oostveen

 


Door omstandigheden niet meer gereageerd, excuus!

nog als antwoord op vragen van Marcia:

  • ik gebruik overal MAIL van Apple
  • ik heb overal inkomend, verstuurd, concept, enz

 


beste moderators, 

Bij het nachecken n.a.v. bovenstaande vragen, zie ik wat vreemds, dat ga ik eerst met vriend-deskundige doornemen. 
Mogelijk maak ik daarna weer graag gebruik van jullie hulp.

dank en groet


Oké top. We horen graag of het opgelost is daarna, en natuurlijk wat het euvel was. :slight_smile:


Prima, dank