Skip to main content

Ik heb sinds enkele weken problemen met webmail gekoppeld aan de Outlook app op mijn iPhone. Sommige mails die ik verzend op mijn mobiel komen niet aan en daarnaast hebben veel mails vreemde tekens in de tekst, lijkt alsof er met de codering/versleuteling iets niet goed gaat of zo. Die mails met gekke tekens zien er op webmail goed uit, maar in de Outlook app dus niet.

iemand een idee/suggestie? Dank!

Hallo @B Hammer ,

Dan lijkt het dus aan de Outlook app te liggen. Heb je al eens de normale Mail-app van Apple geprobeerd? Dat blauwe icoontje met het witte envelopje. Dat werkt bij mij prima.  


Ja, maar gebruik de Outlook app voor werk en vind het makkelijk alles in één app te hebben. En het heeft het heel lang goed gedaan, dus vroeg me af of er ergens iets qua instelling anders zou moeten ofzo....


Hallo @B Hammer , Ik was nog niet bekend met dit probleem maar na wat navragen blijkt dat er op dit moment problemen zijn met de Outlook App. Het issue schijnt bekend te zijn bij Microsoft en het onderzoek naar de oorzaak is gestart. Hopelijk weten ze het snel op te lossen zodat je weer je berichten kunt lezen zoals je dat gewend bent.


Hallo @B Hammer , Ik was nog niet bekend met dit probleem maar na wat navragen blijkt dat er op dit moment problemen zijn met de Outlook App. Het issue schijnt bekend te zijn bij Microsoft en het onderzoek naar de oorzaak is gestart. Hopelijk weten ze het snel op te lossen zodat je weer je berichten kunt lezen zoals je dat gewend bent.

Dank je Rob. Toevallig kreeg ik gisteravond van Microsoft ook een antwoord, zij zijn inderdaad bekend met het issue en werken aan een oplossing. Fijn!