Skip to main content

 

Ik kan mijn email niet meer binnenhalen via OUTLOOK. Ik krijg de volgende foutmelding:

Wat kan ik hier aan doen? 

 

Jan Stobbe

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Welkom @Stobheer 

 

Ik heb gekeken op Google,en daar staat dat je Anti virus dit kan veroorzaken, zie https://www.windows10help.nl/0x800ccc0e/index.html

Al weet ik dit niet zeker,en is op eigen risico

 

Voor de juiste instellingen van de mail kijk Hier


Hoi @Stobheer, welkom hier. 

De mail kan niet meer binnengehaald worden. Outlook krijgt geen verbinding met onze server. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Of de instellingen staan niet goed. Heb je dat nagekeken? Ik denk dat we daar moeten beginnen. Daarna kunnen we kijken naar de antivirus en firewall intstellingen enz. Ik ben benieuwd. 


Op advies van de telefonische Helpdesk, heb ik mijn account verwijderd in Outlook en vervolgens weer opgevoerd. Het synchroniseren ging daarna weer als normaal. Bedankt voor het meedenken. 


Het is sinds de de uitrol van het nieuwe mailplatform regelmatig zo dat Outlook mailcliënts geen verbinding kunnen krijgen met de mailserver.

Ik hoop niet dat dit het antwoord zal blijven van de telefonische helpdesk want volgens mij is er structureel iets mis. En stel je hebt een pop account ingesteld, dan wil je toch echt niet je account even verwijderen en opnieuw instellen.


Fijn dat het nu weer werkt na het verwijderen en opnieuw instellen. Echter wil ik voor de volgende keer wel aanraden om eerst de instellingen na te lopen.