Skip to main content
Beantwoord

Taalgebruik

• April 18, 2019
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

In de tekst staat, u heeft het formulier getekend, maar vlgs. mij moet ondertekend zijn!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedenavond @JohnInspirator. Volgens mij heb je helemaal gelijk. Voltooid tegenwoordige tijd van ondertekenen is; hij heeft ondertekend. Waar heb je deze taalvout gevonden? 🙈
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 18, 2019
Goedenavond @JohnInspirator. Volgens mij heb je helemaal gelijk. Voltooid tegenwoordige tijd van ondertekenen is; hij heeft ondertekend. Waar heb je deze taalvout gevonden? 🙈

Casey
Wijsgeer
  • April 18, 2019
“In de tekst staat, u heeft het formulier getekend, maar vlgs. mij moet ondertekend zijn!”

volgens mij moet dit zijn:

In de tekst staat, u heeft het formulier getekend, maar vlgs. mij moet dit ondertekend zijn!

In de categorie “spijkers op laag water” 😂

Spreektaal en schrijftaal.
Natuurlijk was ik ffff te snel, maar je gelijk: vlgs. moet dit ondertekend zijn.
Vanmiddag nieuwe modem (inzake glasvezel) gemonteerd door monteur en na afloop dien je als klant een formulier te ondertekenen.

Vervolgens krijg je per e-mail een KPN bericht en daarin staat deze taalfout "getekend"
Voor de KPN is dit een verbeterpunt!!!!!!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Ik heb zelf niet de mogelijkheid om deze e-mail aan te passen. ik zal het intern doorzetten naar de juiste afdeling. Bedankt voor het doorgeven @JohnInspirator!