Skip to main content

“Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen”.

Ik krijg dit reaktie ieder keer ik probeer in te loggen op mijn oud computer (sinds gisteren)…..terwijl op mijn ipad gaat het prima. Ik kan mijn gewoon computer niet gebruiken (ik heb het achtergelaten in Italie), en probeer nu weer op mijn oude in te loggen. Is een paar jaar niet meer gebruikt, maar werkt prima voor alle andere sites. suggesties?

Hallo @JamieP 

Is die oude computer soms een Mac ? Kijk dan eens of het volgende voor jou van toepassing is:

  • Ik kan niet meer inloggen op de webmail, ik krijg een foutmelding en gebruik MacOS.
    Dit kan voorkomen bij versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier.

Dit en meer staat bij de veelgestelde vragen in het centrale topic De nieuwe KPN Webmail


Dag @JamieP. Van harte welkom hier. Als je op je iPad wel gewoon kunt inloggen in je Webmail, dan is de kans groot dat je besturingssysteem verouderd is en Webmail niet meer wordt ondersteund. Kun je verder met de tip die @RBxx bovenstaand geeft? 


Hi @Natasja  in het andere (dubbele) topic van TS lijkt het probleem gevonden te zijn. Een te oude versie van MacOS inderdaad.


Ik had het inderdaad gezien. Fijn dat de oorzaak boven water is, @JamieP. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeer later opnieuw in te loggen.