Skip to main content

Gm

 

Il heb zo juist afgesproken om mijn telefoon in een paar keer te betalen laatste factuur van 474,77 waarom duurt het zo lang voor dat dat te zien is in mijn kpn? Hierom heb ik nu net hand matig via telebankieren het bedrag rond gemaakt en net 74,77 betaald. Hoop niet dat dit verwarring schept, maar ik heb geen idee hoe veel ik in drie termijnen kan betalen dus neem ik zelf touwtjes in handen. Hoop voor het restant duidelijk mijn termijn bedrag te krijgen. Zo maken jullie het klanten wel moeilijk en moet ik steeds kijken of m’n betaling er al tussen staat dus om het jullieakkelijke te maken is er net een bedrag van 74,77 betaald.Rn staat er nu nog 400,00 open let dus op AuB 

 

mvg sa til

Ha @Sandra Til Dank voor je bericht van harte welkom op het KPN Forum. Als ik het goed heb je een betalingsregeling afgesloten? Nu kan inderdaad wel even duren voordat iets zichtbaar is in MijnKPN, dus die verwarring snap ik wel. Maar ik ga er vanuit dat je ook bericht hebt gekregen met de details over die regeling, met informatie over welk bedrag je op welke datum overmaakt?  Het is belangrijk dat je deze opvolgt. Ik heb je gegevens niet bij de hand en ik kan dus ook niet meekijken. Dat wil ik uiteraard wel doen, maar om onduidelijkheid te voorkomen is het denk ik handiger om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die de betalingen regelt: je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice (0800-0402) en te vragen naar de afdeling ‘Collections’.


Reageer