Skip to main content

de Telfort mail is naar de KPN mail gemigreerd. Betekent dit dat nu @telfort.nl een alias is van @kpnmail.nl? Dat maakt het overstappen van telfort thuis naar kpn thuis aantrekkelijker. 

Waar heb je dat gelezen @godfriedsegeren ? Telfort thuis met internet en TV en mail wordt pas later dit jaar gemigreerd. Pas dan zullen de Telfort mailadressen automatisch overgaan naar kpnmail.nl

Voor nu blijft Telfort mail gewoon nog Telfort mail !!


Hallo @godfriedsegeren , Telfort thuis is nog gewoon Telfort thuis en heeft nog niets met KPN te maken, die inlijving van TFT door KPN gebeurt pas in de loop van dit jaar.

Als je nu zelf overstapt naar KPN raak je je TFT email accounts kwijt.

Als je in de loop van dit jaar automatisch overgaat naar KPN behoud je je TFT mail accounts.

 


En als ik nu overstap van Telfort thuis naar KPN thuis, kan ik dan de telfort mail nog tot de migratie gebruiken? En de telfort mail naar kpn mail forwarden.


Nee @godfriedsegeren , als jij zelf weggaat bij Telfort, dan raak je de telfort mailadressen kwijt. Alleen via de automatische migratie gaan jouw telfort mailadressen mee naar kpnmail.


Als je nu een KPN abonnement neemt raak je je @telfort.nl adres kwijt.

Wacht dus tot het over is naar KPN als je een Hussel Thuis abo wilt met je @telfort.nl adres.


En als ik nu overstap van Telfort thuis naar KPN thuis, kan ik dan de telfort mail nog tot de migratie gebruiken? En de telfort mail naar kpn mail forwarden.

Hallo @godfriedsegeren , nee, dat kan niet.

 


Ik had een telfort mailadres dat ik niet meer vaak gebruikte maar waar wel een mailarchief in zat. Ik kan dat nu na de overgang naar KPN niet meer vinden. Kan ik mijn mailarchief nog ergens terugkrijgen? 


Reageer