Skip to main content

Ik had bij tiscali en dus nu Telfort een e-mail adres lopen. Daar betaal ik een klein bedrag voor.

nu is Telfort samengevoegd met KPN waar ik een alles-in-één-premium abbo hebt met nog een aantal extra’s.

beetje raar dat ik nu nog een extra factuur krijg voor de e-mail-only. Wil dat gewoon doorgezet hebben zonder extra kosten. Al een keer contact gehad met kpn en vertelde mij dat het nu druk was met de samenvoeging en dat het wel ging gebeuren. Inmiddels al weer 2 maanden verder. Met onnodige kosten.

T.G.A van der Zijden

@tvdzijden :

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in en geef ook de gegevens (bij “Privé gegevens”) van het KPN abonnement waar dat Tiscali emailadres naartoe moet verplaatst. En plaats daarna een nieuwe reactie in dit topic. Dan kan een moderator hier op het forum jou helpen. Er is helaas ook hier nog een wachtlijst.


Gaat om email ******** met klantnummer ******* (Oud telfort/tiscali)

huidig kpn klantnummer *******

 

t.g.a van der Zijden

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @tvdzijden  haal z.s.m je privégegevensweg in je reactis d.m.v. de 3 ... o en dan op bewerken k.ikken, verwijderen en opslaan.

Je kunt je gegevens kwijt in het privédeel van je profiel.

 


@tvdzijden je kunt beter niet op een openbaar forum geen prive gegevens plaatsen, als je binnen 30 minuten via je topic op bewerk klikt en dan deze gegevens verwijderd en deze gegevens in je forum profiel plaatst in de prive gedeeltes


Deze gegevens staan nu openbaar en dat is niet handig. Verwijder deze gegevens binnen een half uur en zet ze in u profiel.

https://forum.kpn.com/settings/profile


@tvdzijden :

Je moet de benodigde informatie invullen op jouw profiel hier op het forum.

Weblink: https://forum.kpn.com/members/tvdzijden-338307

Als je dat gedaan hebt, plaats dan een reactie hier in dit topic en wacht op een reactie van één van de KPN moderators. Zij kunnen jou verder helpen.


Hi @tvdzijden, welkom op het forum! Ik zie inderdaad dat er begin oktober contact is geweest om de oude mailbox te porteren naar het internet pakket. Ik kan niet zien wat deze collega precies gedaan heeft, bij deze heb ik deze stap in werking gezet. Vaak is dit binnen een week uitgevoerd. Ik hou dit zelf nog even bij en zal het volgende week nog nakijken. Het email only pakket zal automatisch opgeheven worden als de portering is uitgevoerd.

Omdat het in oktober al is doorgegeven maar niet goed is uitgevoerd, heb ik deze 2 maanden gecrediteerd op je alles in 1 factuur. Totaal 10 euro. Deze zal met de volgende factuur verrekend worden.


Reageer