Skip to main content
Antwoord

Telfort e-mailaccount wordt niet toegevoegd aan Outlook op nieuwe Windows 11 laptop

• January 18, 2025
  • 2 reacties
  • 192 keer bekeken

Goedenavond,

Zojuist nieuwe laptop gekocht (HP, windows 11) en Outlook app geinstalleerd. Het lukt niet om mijn telfortmail account hieraan toe te voegen, niet bij pop3.telfort.nl (poort 995) noch bij imap.telfort.nl (poort 993). De smtp is in beide situaties smtp.telfort.nl (poort 587)

Ik krijg deze foutmelding:

Sessie-id: 950c5059-edd4-0d40-bc50-7503a2211453

Tijdstempel: 1737216692413

Foutcode: INVALIDCREDENTIALS INTERACTIONREQUIRED

Kan iemand helpen om mijn telfortmail aan Outlook-app toegevoegd te krijgen?

Dank en groet,

Kees​​​​​​

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@KeesV2025. Welkom op de community! Wat jammer dat het niet lukt om je e-mailadres correct in te stellen in de Outlook-app. Gelukkig heeft ​@HeidiV  hierboven al de juiste instellingen met je gedeeld.

Wil je graag een stap-voor-stap uitleg? Op deze pagina vind je een handige handleiding voor het instellen van een e-mailadres op een laptop.

Is het inmiddels gelukt, of heb je nog extra hulp nodig? Laat het ons weten, we denken graag met je mee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

HeidiV
Topper
  • January 18, 2025

Hi ​@KeesV2025 

Invalid credentials geeft aan dat je inlognaam en/of wachtwoord niet klopt, gebruik je het volledige e-mailadres als inlognaam?
Ook voor uitgaande mail moet je die invullen.

Lukt het om met die gegevens in te loggen op KPN webmail?

Dit zijn de server gegevens die je ook voor Telfort mail kan gebruiken:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@KeesV2025. Welkom op de community! Wat jammer dat het niet lukt om je e-mailadres correct in te stellen in de Outlook-app. Gelukkig heeft ​@HeidiV  hierboven al de juiste instellingen met je gedeeld.

Wil je graag een stap-voor-stap uitleg? Op deze pagina vind je een handige handleiding voor het instellen van een e-mailadres op een laptop.

Is het inmiddels gelukt, of heb je nog extra hulp nodig? Laat het ons weten, we denken graag met je mee!