Skip to main content

Ik heb gisteren per ongeluk mijn Telfort e-mailadres vewijderd. Wilde een extra mailadres aanmaken omdat ik in de Telfort mail veel spam krijg, maar heb in plaats daarvan het emailadres zelf verwijderd :grimacing: . Is het mogelijk, dat u dit hersteld ? Ik heb een @kpnmail.nl-adres, maar het lukt me niet om het telfort-adres daar toe te voegen als alias (melding : emailadres bestaat niet)

@Johanede

Dan heb je de hulp nodig van een moderator om de “reservering” van dat emailadres af te halen. daarna kun je het adres weer aanmaken. Zorg ervoor hier dat bij jouw profiel hier op het forum, bij “Opmerkingen”, jouw klantnummer, naam, adres, woonplaats en dat ene emailadres vermeld zijn. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.

Spam: dit kun je doen om de hoeveelheid spam te verminderen.


Dan heb je de hulp nodig van een moderator om de “reservering” van dat emailadres af te halen. daarna kun je het adres weer aanmaken.

@Johanede Ik heb uitgezocht of er een reservering is op het e-mail adres dat je hebt achtergelaten in het “Opmerkingen” veld. Dit is niet het geval. Dat betekend dat je het e-mail adres weer zou kunnen aanmaken. Zou je dit eens willen proberen? Als het niet lukt, dan hoor ik dat graag van je!

 


Als ik het account weer wil opvoeren krijg ik de melding dat het wachtwoord niet klopt. Dit is echter het wachtwoord waar ik altijd mee inlogde op Webmail. Als ik wachtwoord vergeten intoets, dan krijg ik dit in mijn mail, waar ik dus niet in kom. Hoe zou ik het dan kunnen opvoeren?


@Johanede Je geeft in het eerste bericht aan dat je het e-mail adres per ongeluk hebt verwijderd. Dat betekend dat je het e-mail adres opnieuw moet aanmaken. Op de pagina “E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen” kan je lezen hoe je dit doet. Laat je weten of het gelukt is?


@Johanede 

Hoeveel tekens telt jouw (Telfort) wachtwoord ? Is dat 8 of 9 tekens ? Zo ja, dan moet je een nieuw wachtwoord kiezen dat aan de eisen van de KPN voldoet. Dat betekent een wachtwoord van “minstens 10 tekens".


Mijn wachtwoord bestaat uit 20 tekens


Ik moet even terug komen op mijn eerdere antwoord. Er staat op dit moment wel een reservering op het e-mail adres. Wil je dat ik deze reservering voor je verwijder zodat je het opnieuw kan aanmaken? Dat betekend wel dat je alle e-mails kwijt bent. Ik hoor graag van je! 


Ik moet even terug komen op mijn eerdere antwoord. Er staat op dit moment wel een reservering op het e-mail adres. Wil je dat ik deze reservering voor je verwijder zodat je het opnieuw kan aanmaken? Dat betekend wel dat je alle e-mails kwijt bent. Ik hoor graag van je! 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!