Skip to main content

mijn oude telfort adressen zij niet zichtbaar onder mijnKPN
Ik kan er nog steeds mee inloggen in webmail en wil ze graag een voor een gaan verwijderen
Hoe kan ik ze toegevoegd krijgen onder mijnKPN?
 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Inloggen op http://email.kpn.com. Na inloggen ziet u eerst een lijstje van de mailboxen. Dit zijn waarschijnlijk allemaal @kpnmail.nl adressen. Als u op 1 van die boxen klikt ziet u de aliassen. Dit kunnen de @telfort.nl adressen zijn. Dus loop even al de boxen langs.

Het is overigens helemaal niet nodig om Telfort adressen af te sluiten ofzo. U kunt ze gewoon blijven gebruiken. Ik gebruik nog planet.nl adressen.

Het is zelfs mogelijk om ze nieuw aan te maken. En dat is best leuk. Want bij het gedeelte voor het apenstaartje is veel meer keuze bij de "alternatieve" adressen zoals @telfort.nl of @planet.nl. Of @xs4all.nl. En er zijn er nog vele anderen.


@JCKatsman 

Eerst product koppelen: MijnKPN > Producten > Product toevoegen > ………………..

Overzicht emailaccounts: MijnKPN > Producten > "<jouw adres>” > Informatie & instellingen > Emailaccounts > …………….

Daar staat een overzicht van jouw emailaccounts en de aliassen die aan die accounts hangen.


@JCKatsman

Eerst product koppelen: MijnKPN > Producten > Product toevoegen > ………………..

Overzicht emailaccounts: MijnKPN > Producten > "<jouw adres>” > Informatie & instellingen > Emailaccounts > …………….

Daar staat een overzicht van jouw emailaccounts en de aliassen die aan die accounts hangen.

Helaas, die staan er niet bij na het koppelen.
de oude telfort adressen komen vanuit het vorige huis waar we glasvezel hadden (en daarvoor koper via Ticali)
Opgezegd bij de verhuizing naar een tijdelijke woning en eigen domein adressen gaan gebruiken
In het nieuwe huis hebben we wel weer een nieuw KPN, maar geen KPN email adressen gemaakt.
En oude telfort adressen dus ok niet zichtbaar want het is een nieuw contract.


Inloggen op http://email.kpn.com. Na inloggen ziet u eerst een lijstje van de mailboxen. Dit zijn waarschijnlijk allemaal @kpnmail.nl adressen. Als u op 1 van die boxen klikt ziet u de aliassen. Dit kunnen de @telfort.nl adressen zijn. Dus loop even al de boxen langs.

Het is overigens helemaal niet nodig om Telfort adressen af te sluiten ofzo. U kunt ze gewoon blijven gebruiken. Ik gebruik nog planet.nl adressen.

Het is zelfs mogelijk om ze nieuw aan te maken. En dat is best leuk. Want bij het gedeelte voor het apenstaartje is veel meer keuze bij de "alternatieve" adressen zoals @telfort.nl of @planet.nl. Of @xs4all.nl. En er zijn er nog vele anderen.

Bedankt voor de reactie.
zie onderstaande uitleg waarom de telfort / tiscali adressen niet onder mijnKPN verschijnen.
We zijn overgestapt op adressen van ons eigen domein vanwege de wisselingen.
Mail wordt nog wel doorgestuurd, maar bevat zeer veel spam. Na 2 jaar wordt het tijd om ze weg te doen
 


We zijn overgestapt op adressen van ons eigen domein vanwege de wisselingen.
Mail wordt nog wel doorgestuurd, maar bevat zeer veel spam. Na 2 jaar wordt het tijd om ze weg te doen

Ok 👍


@JCKatsman

Als je dat (actieve) Telfort abonnement wilt verwijderen, kun je dat laten verwijderen m.b.v. de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum.

Indien je dat via dit forum wil doen:

Vermeld dan naam, adres, woonplaats, klantnummer, emailadres(sen), laatste 4 cijfers van het IBAN (alles van het oude abonnement) bij “Opmerkingen” bij jouw profiel hier op het forum. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.


@JCKatsman

Als je dat (actieve) Telfort abonnement wilt verwijderen, kun je dat laten verwijderen m.b.v. de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum.

Indien je dat via dit forum wil doen:

Vermeld dan naam, adres, woonplaats, klantnummer, emailadres(sen), laatste 4 cijfers van het IBAN (alles van het oude abonnement) bij “Opmerkingen” bij jouw profiel hier op het forum. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.

Informatie is bijgewerkt in mijn profiel


Ik kwam jouw topic tegen ik wil graag nog even kijken naar de betreffende e-mailadressen. Het gaat dus primair om het telfort mailadres in jouw profiel of zijn er meerdere telfort mailadressen actief? Het gaat niet om een e-mail only abonnement toevallig?