Skip to main content

Wij hebben ons abonnement stop gezet maar nu werkt de mail ook niet meer eindigend op telfort.nl? Klopt dit? 

Want ik wile nu mijn e-mail instellen op mijn nieuwe telefoon en krijg de melding dat het e-mailadres en of wachtwoord niet meer klopt.

Hoe kan ik mijn e-mail nog inzien?

@Anneke1980 :

Omdat je het abonnement hebt opgezegd kun je natuurlijk via dat account geen emails meer versturen maar nog wel ophalen. Hoe lang geleden heb je het abonnement opgezegd ? Want na 6 maanden na opzegging wordt het account met alle emails “uit de lucht gehaald". Binnen die 6 maanden moet je dus een kopie van al die emails maken.


@Anneke1980 :

Hoelveel tekens lang is jouw wachtwoord ? Is dat misschien 8 of 9 tekens ?


@Anneke1980 :

Omdat je het abonnement hebt opgezegd kun je natuurlijk via dat account geen emails meer versturen maar nog wel ophalen. Hoe lang geleden heb je het abonnement opgezegd ? Want na 6 maanden na opzegging wordt het account met alle emails “uit de lucht gehaald". Binnen die 6 maanden moet je dus een kopie van al die emails maken.

Mmmm das mooi kl*** is nu 1 maand geleden. Ik ga het omzetten dank je wel. 


@Anneke1980 :

Hoelveel tekens lang is jouw wachtwoord ? Is dat misschien 8 of 9 tekens ?

8 tekens inderdaad


@Anneke1980 :

Ik stelde de vraag over het wachtwoord omdat mensen hier op het forum hier problemen mee hadden. Die konden weer inloggen als ze een wachtwoord van ten minste 10 tekens gebruikten. Maar ik vrees dat je ook niet meer jouw wachtwoord kunt veranderen (als dat een probleem zou zijn).