Skip to main content

Goedemiddag. Ik heb hetzelfde probleem. Ik moet in mijn inbox van Telfort maar ben m'n wachtwoord vergeten. Dit moet je volgens de website veranderen in je KPN ID, maar die herkent Telfort niet. Of je krijgt de melding dat de een email hebben gestuurd met een link om het wachtwoord te veranderen naar, je raad het al, het emailadres wat niet herkent wordt. Verschrikkelijk eritant! En op de chat van KPN gooien ze er gewoon uit....wat nu?!?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @L.romijn-jr, welkom bij ons op het forum. Als je het wachtwoord van je e-mail niet meer weet kan je dit inderdaad wijzigen in MijnKPN, lukte het niet om daar in te loggen of zie je jouw pakket daar niet staan?

Het kan zijn dat je eerst een KPN ID moet aanmaken. Daarna, of als je het pakket niet ziet in MijnKPN, kan je het eerst koppelen aan jouw account. Dat kan je doen door naar de product pagina te gaan en de stappen daar te volgen. Lukt het daarna om het wachtwoord te wijzigen en in te loggen op de mail?


Goedeavond Jasper,

Bedankt voor uw hulp! Ik kan weer in mijn email! Super!

 


Dat is goed om te lezen @L.romijn-jr, graag gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: