Skip to main content

Goedendag 

Telkens melding spambox vol, niets te vinden . Niets in de webmail leeg, tablet leeg,telefoon leeg. 

Wat is er aan te doen?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

@Elsky 

Heb je wel alle mappen op de (KPN) emailserver zichtbaar gemaakt ? Je moet je eerst ook “abonneren” op 1 of meerdere mappen (in de KPN webmail). Dat gaat als volgt (in de KPN webnail): Kies het tandrad > Instellingen > Email > Wijziging IMAP abonnementen > …………   De mappen die je aanvinkt worden ook in jouw emailprogramma getoond (als je een account met IMAP laat werken).

Of werk je nog met alleen met POP in jouw emailprogramma ? Dan moet je toch eens ook (!!!) een IMAP account aanmaken in jouw emailprogramma.


Heb je t nog kunnen vinden @Elsky?


Vind het een beetje een rare melding, spambox vol. Bestaat zo'n melding wel bij KPN? 

Hoe krijgt u die melding? Krijgt u een email daarover? Of een popup op scherm ofzo?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Ik krijg regelmatig melding: spambox vol, verwijder de adressen. Hoe dan?


Hallo @On guard krijg je die melding via de webmail of een eigen mailprogramma?

Hoe dan ook, de betreffende spammap gewoon legen, dan komt het in de prullenbak en die dan ook weer legen.

 


@On guard 

Verwijder eens een FORSE hoeveelheid oude emails. Persoonlijk heb ik gemerkt dat van alle email ouder dan ca. 6 maanden meer dan ca. 95% niet meer relevant is.

De spambox kun je - in ieder geval - legen als je bij de (KPN) webmail inlogt of m.b.v. een IMAP account in jouw emailprogramma.

"verwijder adressen” ???? Deze tekst doet vermoeden dat de lijst met geblokkeerde adressen vol is en dat je een aantal van die emailadressen moet verwijderen.


Beste reageerders;

ik blijf de melding ‘spam box vol, verwijdeer adressen’. En ja, dit is de/mijn mailbox van KPN mail

Ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken hoe ik geblokkeerde adressen kan verwijderen. Ben zelfs in een KPN winkel geweest, ook zij konden mij niet verder helpen. 

Uiteraard verwijder ik de spam naar de prullenbak en leeg daarna de prullenbak: de beste optie als ‘uiterst redmiddel’.

Dank aan de meedenkers

 


Er zou ook nog een sychronisatie fout kunnen zijn. Tussen de (IMAP) in het emailprgramma (bijv. Outlook) en de KPNnwebmail. Maar dat is slechts speculatie.


Dat is niet zo ‘vreemd’ gedacht. Ik heb nl ook zo'n vermoeden. Outlook wil ook niet meer werken. Kon de KPN medewerker ook niet verklaren en oplossen. Als alternatief heeft de medewerker bleu mail geïnstalleerd.