Skip to main content

Ik ben na een systeemupdate op de mac al mijn oude kpn mails kwijt sinds ik opnieuw mijn accounts moest inloggen. Op de andere apparaten kan ik niet de gelezen mails zien van de computer dus dat is ook geen optie. Is er een manier om de mails terug te zetten of ze op een andere manier te bekijken?

 

 

Hoi @Floris77. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je misschien alle e-mails kwijt bent. Heb je al eens ingelogd op KPN Webmail? Op deze manier kan je bekijken welke e-mails er bij ons op de server staan. Als jouw mailtjes daar niet meer tussen staan, dan kunnen we het helaas niet herstellen. Tenzij je zelf ergens nog een back-up hebt gemaakt. 


Hoi @Floris77. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je misschien alle e-mails kwijt bent. Heb je al eens ingelogd op KPN Webmail? Op deze manier kan je bekijken welke e-mails er bij ons op de server staan. Als jouw mailtjes daar niet meer tussen staan, dan kunnen we het helaas niet herstellen. Tenzij je zelf ergens nog een back-up hebt gemaakt. 

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer