Skip to main content
Beantwoord

Terugkerende inlogproblemen met Planet.nl e-mail

• April 16, 2026
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Kennissen van mij hebben nog een planet.nl email adres. Sinds kort krijgen zij om de dag of paar dagen steeds de melding dat wachtwoord niet klopt, terwijl dit wel klopt. Als we wachtwoord dan resetten werkt het wel weer, maar na bepaalde tijd komt dezelfde melding weer.

Zowel via outlook, thunderbird en webmail kan niet ingelogd worden.

Zelf na verwijderen outlook en thunderbird blijft het probleem.

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat vreemd dat dit steeds gebeurt ​@DennisTheMenace 🤔

Als jullie het wachtwoord resetten, kiezen jullie dan steeds weer voor het oorspronkelijke wachtwoord? Zo ja, dan kan het zijn dat dit een onveilig wachtwoord betreft, met bijvoorbeeld enkel kleine letters, en dus geen hoofdletters/leestekens. Als dat het geval is, zouden jullie dan eens een helemaal nieuw wachtwoord willen proberen dat verschillende soorten tekens bevat? Ik hoor graag of dit inderdaad de oplossing bleek te zijn!

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2026

Wat vreemd dat dit steeds gebeurt ​@DennisTheMenace 🤔

Als jullie het wachtwoord resetten, kiezen jullie dan steeds weer voor het oorspronkelijke wachtwoord? Zo ja, dan kan het zijn dat dit een onveilig wachtwoord betreft, met bijvoorbeeld enkel kleine letters, en dus geen hoofdletters/leestekens. Als dat het geval is, zouden jullie dan eens een helemaal nieuw wachtwoord willen proberen dat verschillende soorten tekens bevat? Ik hoor graag of dit inderdaad de oplossing bleek te zijn!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 29, 2026

Ik heb geen reactie meer gezien van jullie, en hoop dat dit inhoudt dat het helemaal vernieuwen van het wachtwoord er voor zorgt dat het goed blijft gaan!