Skip to main content

Ik wilde laatst een afzender blokkeren, maar kreeg de mededeling dat het maximale aantal geblokkeerde afzenders was bereikt en dat ik er een paar moest verwijderen.

Mijn vraag: HOE?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @PeteRthuis 

In de (nieuwe) webmail vind je dat in Instellingen (⚙️) dan  “E-Mail”  en dan “Geblokkeerde afzenders”. Daar zie je dan de hele lijst en kan je afzenders selecteren en verwijderen.


Dank.

Probleem de wereld uit

PeteRthuis


Hoi @PeteRthuis, ik zie dat het al is opgelost. Helemaal top. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. Vast een fijn weekend gewenst. 


Mag ik hierop inhaken? Als je op de lijst met geblokkeerde mailadressen een Vinkje zet in het vakje achter een mailadres, kun je dan weer mail ontvangen van dat adres?


@Htkate, je bedoelt markeren als veilig? Dan kan je ze zeker ontvangen. Anders kun je de mails naar je Postvak in slepen.


Wanneer ik de lijst “geblokkeerde verzenders” leegmaak, blijven deze verzenders dan we geblokkeerd?

 

Onder het kopje “Filter regels” zie ik “Geblokkeerde afzenders” staan, zonder de mogelijkheid deze aan te passen (c.q. adressen toe te voegen). Wat is nu het onderscheid tussen “Geblokkeerde verzenders” en “Geblokkeerde afzenders”?


Nee, als je de lijst leeg maakt deblokkeer je alles. 

Verder zijn verzenders en afzenders hetzelfde. 


Nee, als je de lijst leeg maakt deblokkeer je alles. 

Verder zijn verzenders en afzenders hetzelfde. 

Wat heeft het dan voor zin. Je blokkeert adressen. teveel in mail en dan kunnen ze weer gaan mailen.


@teveel geblokkeerde adressen 

Zie mijn antwoord op jouw vraag in een ander topic.