Skip to main content
Beantwoord

Teveel geblokkeerde contacten webmail

• December 11, 2019
  • 9 reacties
  • 1478 keer bekeken

Ik wilde laatst een afzender blokkeren, maar kreeg de mededeling dat het maximale aantal geblokkeerde afzenders was bereikt en dat ik er een paar moest verwijderen.

Mijn vraag: HOE?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door RBxx

Hallo @PeteRthuis 

In de (nieuwe) webmail vind je dat in Instellingen (⚙️) dan  “E-Mail”  en dan “Geblokkeerde afzenders”. Daar zie je dan de hele lijst en kan je afzenders selecteren en verwijderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 11, 2019

Hallo @PeteRthuis 

In de (nieuwe) webmail vind je dat in Instellingen (⚙️) dan  “E-Mail”  en dan “Geblokkeerde afzenders”. Daar zie je dan de hele lijst en kan je afzenders selecteren en verwijderen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2019

Dank.

Probleem de wereld uit

PeteRthuis

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 13, 2019

Hoi @PeteRthuis, ik zie dat het al is opgelost. Helemaal top. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. Vast een fijn weekend gewenst. 

• Nieuwkomer
  • October 27, 2020

Mag ik hierop inhaken? Als je op de lijst met geblokkeerde mailadressen een Vinkje zet in het vakje achter een mailadres, kun je dan weer mail ontvangen van dat adres?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 28, 2020

@Htkate, je bedoelt markeren als veilig? Dan kan je ze zeker ontvangen. Anders kun je de mails naar je Postvak in slepen.

• Nieuwkomer
  • September 28, 2022

Wanneer ik de lijst “geblokkeerde verzenders” leegmaak, blijven deze verzenders dan we geblokkeerd?

Onder het kopje “Filter regels” zie ik “Geblokkeerde afzenders” staan, zonder de mogelijkheid deze aan te passen (c.q. adressen toe te voegen). Wat is nu het onderscheid tussen “Geblokkeerde verzenders” en “Geblokkeerde afzenders”?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 29, 2022

Nee, als je de lijst leeg maakt deblokkeer je alles. 

Verder zijn verzenders en afzenders hetzelfde. 

Nee, als je de lijst leeg maakt deblokkeer je alles. 

Verder zijn verzenders en afzenders hetzelfde. 

Wat heeft het dan voor zin. Je blokkeert adressen. teveel in mail en dan kunnen ze weer gaan mailen.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • July 20, 2023

@teveel geblokkeerde adressen 

Zie mijn antwoord op jouw vraag in een ander topic.