Skip to main content
Antwoord

Thunderbird melding setting of the message failed bij verzenden e-mail

• May 29, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Hou

Thinderbird verzenden geen mail

Op mijn telefoon wel maar op laptop niet

Setting of the messga faild

An error accreditatie White setting mail.

The mail server respond unabele to replay without

Autorisaties. Pleace verifiëren That you email adressen is correct in your account settings and try-out again

Ik heb tich keer mijn mail adres opnieuw ingevuld maar werkt niet

Groetjes marloes

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Marloes1974 , controleer jouw e-mail instellingen eens.

De mailserver antwoordde: Unable to relay without authentication  ??

Voor de uitgaande mail is het tegenwoordig ook nodig om authenticatie te gebruiken.
KPN voert dat geleidelijk bij iedereen in. Ook bij Mozilla Thunderbird kan dat als Authenticatie-methode Normaal wachtwoord wordt gebruikt, zoals in onderstaande afbeelding staat ingesteld. Dan bij de eerste keer verzenden het wachtwoord ingeven en opslaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Hallo ​@Marloes1974 , controleer jouw e-mail instellingen eens.

De mailserver antwoordde: Unable to relay without authentication  ??

Voor de uitgaande mail is het tegenwoordig ook nodig om authenticatie te gebruiken.
KPN voert dat geleidelijk bij iedereen in. Ook bij Mozilla Thunderbird kan dat als Authenticatie-methode Normaal wachtwoord wordt gebruikt, zoals in onderstaande afbeelding staat ingesteld. Dan bij de eerste keer verzenden het wachtwoord ingeven en opslaan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Oke ga dat morgen even bekijken 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Marloes1974, de foutmelding die je beschrijft lijkt inderdaad aan te geven dat de gebruikte instellingen in het mailprogramma niet correct zijn. Is het gelukt om dat aan te passen met de tip van Ruud?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 6, 2025

Ik heb het anders ingesteld 

Maar verder heb ik het nog niet geprobeerd 

Werk hele week